לידיעת חמד וכיאל: צ'רלטון נמכרה לחברת השקעות מאבו דאבי

צ'רלטון
צ'רלטון | Jack Thomas/Getty Images

עידן חדש בדרום-מזרח לונדון. הקבוצה של צמד הליגיונרים הועברה לידי החברה מהמפרץ: "יש לנו את הזכות להיות בעלי המועדון ההיסטורי הזה, וניתן לקהל לקבוע את הרוח שלו". העסקה מחכה לאישור הסופי של ההתאחדות

(גודל טקסט)
עידן חדש בדרום-מזרח לונדון. קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל, צ'רלטון אתלטיק הודיעה היום (שישי) כי היא נרכשה על ידי חברת ההשקעות המבוססת מאבו דאבי – East Street Investments, זאת לאחר ארבע שנים בהן המועדון היה שייך לאיש העסקים הבלגי רולנד דוצ'טלט, שלא היה "חביב הקהל".


בהודעה הרשמית נכתב: "יש לנו הזכות לקחת בעלות על המועדון ההיסטורי והנפלא הזה. אנחנו אולי בעלי הבית עכשיו, אך הקהל יקבע את רוח המועדון האמיתית. הנאמנות שלהם הוכיחה את עצמה בכל הזמנים של צ'רלטון, ואנחנו סומכים עליהם גם עכשיו". העברת הבעלות טרם הושלמה באופן רשמי, והיא מחכה לאישור הסופי של ההתאחדות האנגלית.


הקבוצה הלונדונית לא נמצאת בתקופה הכי טובה מבחינת התוצאות, כאשר היא מדורגת כרגע במקום ה-17 בליגת המשנה באנגליה. כיאל, שספג פציעה בזמם פגרת הנבחרות, לא שיחק בשני המחזורים האחרונים. חמד מצידו הופיע בחמישה משחקים בלבד וטרם מצא את הרשת העונה, כאשר הפעם האחרונה בה היה בסגל הייתה לפני יותר מחודש.


בעלי בית חדשים לתומר חמד בצ'רלטון (Twitter)
בעלי בית חדשים לתומר חמד בצ'רלטון (Twitter)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי