צפו: אוריגי כיכב עם צמד, ליברפול הביסה 2:5 את אברטון בדרבי

דיבוק אוריגי
דיבוק אוריגי. בדרך לווילה פארק? | Clive Brunskill/Getty Images

החלוץ הבלגי להט עם שני כיבושים (6, 31), שאקירי (17), מאנה (45) ו-ווינאלדום (90) הצטרפו לחגיגה והובילו את המוליכה לניצחון פרמיירליג שישי ברציפות על היריבה המרה. קין (21) ורישארליסון (45) הבקיעו מנגד

(גודל טקסט)

ליברפול לא עוצרת גם בדרבי. לאחר שכל שבע הראשונות בליגה ניצחו במסגרת הפרמיירליג, המוליכה לא מעדה נגד אברטון בדרבי וללא קושי רב רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות באנפילד.

המארחת עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השישית אחרי שסאדיו מאנה מצא את הבלגי והאחרון חלף על פני פיקפורד וגלגל לרשת. מאנה הוסיף בישול שני תוך 11 דקות, לאחר מסירה על מגף לעברו של שרדאן שאקירי שכבש את הגול הראשון שלו העונה.

הקצב לא נרגע, בדקה ה-21 מייקל קין ניצל שגיאת בהגנת ליברפול ואיזן ל-2:1, אך אוריגי ענה עם גול שני ויפה לא פחות, לאחר שקיבל כדור מחצי מגרש על ידי לוברן והכניע את פיקפורד עם בעיטה חזקה לחיבור.



New club record – our longest ever unbeaten run in the top-flight (32 games) pic.twitter.com/YSdqQuRFVV

— Liverpool FC (@LFC) December 4, 2019

מאנה שבישל שבישל פעמיים התכבד בשער משלו בדקה ה-45, אבל רישארליסון הספיק לכבוש גם הוא לפני הירידה למחצית. המחצית השנייה הייתה בקצב נמוך יותר ותוצאת המשחק נקבעה רק בדקה ה-90 כאשר ג'ורג'יניו ווינאלדום קיבל מסירה נהדרת לרחבה מפירמינו ונעץ את המסמר האחרון עם כדור חד לפינה הרחוקה.

WWWWWDWWWWWWWWWWWWWWWWDWDWDDWWW

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי