"הגעתי לשפל המדרגה בגלל התמכרות, לא נרדמתי בלילות"

אנדרוס טאונסנד
אנדרוס טאונסנד | Dan Istitene/Getty Images

טאונסנד מקריסטל פאלאס חשף כי ב-2011 התמכר להימורים: "לילה לפני חצי הגמר הפסדתי 46,000 ליש"ט על משחק בודד. בכל פעם ניסיתי להוציא את עצמי מהבור עם סכומים גדולים יותר"

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)

קריסטל פאלאס חווה עונה נהדרת עד כה בפרמיירליג, כאשר אחד משחקניה הבולטים הוא אנדרוס טאונסנד, שחקן הכנף בן ה-28, אשר חשף היום (חמישי) כי בעברו הוא התמודד עם התמכרות קשה מאוד, זאת לאחר שהוריד אפליקציה להימורים לטלפון הנייד שלו.

"הכל התחיל ב-2011, כשהייתי במלון אקראי ערב משחק עם טוטנהאם. הייתי משועמם וראיתי מודעה על אותה אפליקציה להימורים" סיפר טאונסנד. "אני לא אחד ששותה אלכוהול או משתמש בסמים, ובכל זאת התמכרתי לזה. בהתחלה זה העברתי עם זה קצת זמן, אבל מהר מאוד זה יצא משליטה".

"הייתי מפסיד הרבה מאוד כספים, ובכל פעם הייתי מנסה להגדיל את סכומי ההימור כדי להוציא את עצמי מהבור. הייתי מכור לחלוטין. אני זוכר שלאחר מכן הייתי מושאל לבירמינגהאם, והיה לנו משחק בחצי גמר הפלייאוף בליגה השנייה נגד בלקפול, וזה היה המשחק הכי חשוב של העונה".

טאונסנד.
טאונסנד בברמינגהאם. "הפסדתי 46,000 ליש"ט על משחק אחד בלילה" (Shaun Botterill/Getty Images)

"שכבתי במיטה במלון, אבל פשוט לא יכולתי להירדם. המשכתי כל הזמן להתעסק ולבדוק את הטלפון שלי, ובכל הזמן הימרתי מחדש. הפסדתי באותו לילה 46,000 ליש"ט על משחק בודד. הגעתי לשפל המדרגה".

"רק לאחר שההתאחדות לכדורגל תפסה אותי והשעתה אותי לארבעה חודשים מלאים, הלכתי לקבל ייעוץ לגבי ההתמכרות שלי להימורים וקיבלתי טיפול. לא רק שזה הציל את קריירת המשחק, זה כנראה הציל אותי כבן אדם" סיכם. 

טאונסנד חוגג את שערו בעונה שעברה נגד מנצ'סטר סיטי, אשר זכה לשער העונה באנגליה.
טאונסנד חוגג את שערו בעונה שעברה נגד מנצ'סטר סיטי, אשר זכה לשער העונה באנגליה. "לא רק שקרייקת המשחק שלי ניצלה, ניצלתי כבן אדם" (AFP/GettyImages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי