הקש ששבר את גב הגמל: סילבה פוטר אחרי התבוסה בדרבי

יורגן קלופ, מרקו סילבה
יורגן קלופ, מרקו סילבה | Clive Brunskill/Getty Images

יממה לאחר ה-5:2 לליברפול וכשהיא במקום ה-18 בפרמיירליג, אברטון הכריזה על סיום דרכו של המאמן והודיעה כי דאנקן פרגוסון ידריך את הקבוצה מול צ'לסי (שבת ב-14:20, ספורט1). דייוויד מויס יחזור לגודיסון פארק?

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה איומה ומבול של שמועות בנוגע לעתידו, מרקו סילבה פוטר היום (חמישי) מאימון אברטון שהכריזה כי שחקן העבר דאנקן פרגוסון ידריך את הקבוצה במשחק הליגה הקרוב מול צ'לסי (שבת ב-14:20, שידור ישיר בספורט1). הפור נפל יממה לאחר התבוסה 5:2 בדרבי מול ליברפול, שקבעה שהטופיז יסיימו את המחזור ה-15 מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד מ-45 אפשריות.

"כל אנשי המועדון מודים למרקו עבור השירות שלו במהלך 18 החודשים האחרונים ומאחלים לו בצלחה בהמשך דרכו. בכוונת המועדון למנות מנג'ר קבע במהירות האפשרית", נמסר בהודעה הרשמית שפורסמה על ידי אברטון, שהחתימה את הפורטוגלי בחודש מאי 2018 וסיימה את העונה שעברה רק במקום השמיני וזאת למרות סגל שחקנים די נוצץ.

לפי התקשורת האנגלית, "ישנם מספר מועמדים בולטים לרשת את מרקו סילבה כמנג'ר אברטון, כשאחד השמות הוא של האקס דייוויד מויס". הסקוטי בן ה-56, שהדריך את הטופיז במשך 11 שנים, לא אימן מאז חודש מאי 2018, אז הוא פוטר מווסטהאם יונייטד.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי