ארסנל תיאלץ לוותר: רוג'רס האריך חוזה בלסטר עד 2025

ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס | Gettyimages

המאמן, שהיה מבוקש באמירויות במקום אמרי, יישאר על הקווים של השועלים בחמש וחצי העונות הקרובות - ובכך שלח מסר ברור לתותחנים ולפרמיירליג. "יש לנו קבוצת שחקנים שתענוג לעבוד איתם בכל יום"

קבוצות: ארסנל לסטר
(גודל טקסט)

מאז פוטר אונאי אמרי מארסנל, אחד המועמדים הבכירים להחליף אותו על הקווים של התותחנים היה ברנדן רוג'רס. אלא שהמאמן היה מרוצה מהתקופה הנהדרת שעוברת עליו בלסטר, אותה הוא לקח למקום השני בטבלה ולשבעה ניצחונות רצופים. הדיווחים עברו לספר על כך שארסנל תגיש לו הצעה לחוזה שמן בסיום העונה, אבל היום (שישי) נראה שנסתם הגולל גם על התקוות האלה – כיוון שרוג'רס חתם בשעות הצהריים על חוזה חדש בלסטר עד 2025.

הצפון אירי, שזכור בעיקר בשל העונה המדהימה שלו עם ליברפול שהסתיימה בכמעט אליפות בעונת 2013/14, אימן מאז את סלטיק והגיע לשועלים בפברואר האחרון. ב-26 מחזורי בפרמיירליג תחתיו, לסטר ניצחה 17. את העונה שעברה סיים במקום התשיעי ונלחם עם הקבוצה על מקום בשביעייה המובילה לאירופה, והעונה כאמור הוא מוביל את לסטר לרצף ניצחונות אדיר והיא הקבוצה היחידה כרגע שמאיימת על מירוץ האליפות של ליברפול, למרבה האירוניה.

החוזה המקורי שלו בלסטר היה עד 2022, והחוזה החדש – שמבטיח כי יישאר על הקווים של השועלים לחמש וחצי העונות הקרובות – מדגיש את האמון שנותנת בו ההנהלה וסוגר כל אפשרות שיעבור לאמירויות בשלב כלשהו בקרוב.

רוג'רס אמר לאחר החתימה: "ירשתי צוות מקצועי יוצא מן הכלל של אנשים שמקדישים את עצמם לאימונים ולהתקדמות, ויש לנו קבוצת שחקנים שתענוג לעבוד איתם בכל יום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי