קלופ: "אנחנו לא במשחק פיפ"א בפלייסטיישן, עליי לבצע שינויים"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מאמן ליברפול דיבר על הלו"ז הצפוף לקראת בורנמות' (שבת החל מ-16:50, ספורט2): "בתקופה כזו עמוסה, אתה צריך סגל חכם - אנשים שיש להם לפחות חצי מוח". וגם: ההרכב שפתח מול אברטון והיכולת שהציג שאקירי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עם מאזן בלתי נתפס של 43 נקודות מתוך 45 אפשריות ואחרי 2:5 ענק בדרבי שהוביל לפיטוריו של מאמן אברטון מרקו סילבה, ליברפול תתארח מחר (שבת החל מ-16:50, ישיר בספורט2) אצל בורנמות' ותקווה לנצל את הדרבי של מנצ'סטר (שבת החל מ-19:15, ישיר בספורט1) כדי להגדיל את הפער בינה לבין סיטי שעומד ערב המחזור על לא פחות מ-11 נקודות. מי שקרובה יותר למוליכה היא לסטר, שתתארח אצל אסטון וילה (ראשון החל מ-15:50, ישיר בספורט1) ותנסה לרשום ניצחון ליגה שמיני ברציפות.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס מנג'ר ליברפול יורגן קלופ לעובדה שמוחמד סלאח ורוברטו פירמינו התחילו את הדרבי נגד אברטון על הספסל, כאשר ההתמודדות מחר תוציא לדרך מסע של לפחות שבעה משחקים ב-22 ימים, כולל טיול לקטאר במסגרת אליפות העולם למועדונים. "בתקופה כזו עמוסה, אתה צריך סגל חכם – אנשים שיש להם לפחות חצי מוח. אני לא יכול להסביר הכל כל הזמן, השחקנים צריכים להבין את השיקולים שלי בלי שאסביר אותם. תודה לאל שיש לנו את זה בקבוצה".

קלופ הסביר: "אני לא מקבל החלטות סתם כך, תמיד יש סיבות והשחקנים מבינים אותן. אין לנו זמן לנוח ולחשוב על הדברים, אבל עלינו לנסות לעשות זאת בכל זאת. כשאתה אוהד קבוצת כדורגל אתה תמיד רוצה ש-11 הטובים ביותר ישחקו, אבל אנחנו לא בפיפ"א או בסוני פלייסטיישן. עלינו לבצע שינויים כאלה ואחרים. כשיש לנו את ההזדמנות המתאימה, אנחנו עושים אותם".


יזכה למנוחה גם מול בורנמות'? מוחמד סלאח (Gettyimages)

על שאקירי שפתח מול אברטון אחרי זמן רב: "הוא נפצע פעמיים ולוקח זמן לחזור. בסיטואציה הזו כשהקבוצה מנצחת כמעט את כל המשחקים, אם הוא לא מתוסכל מכך שהוא לא משחק אז זה לא דבר חכם. ככה עובד הכדורגל, שחקנים רוצים לשחק. אני לא מצפה מאף אחד לשלמות כשהוא עולה על המגרש, אבל אני כן מצפה שתהיה לך את התשוקה להראות שאתה מספיק טוב ושאקירי הביא את זה".

על המשחק מחר מול בורנמות': "כמו מול אברטון, נצטרך להיות שוב הגיוניים ורגישים לגבי בחירת ההרכב. לפני יומיים שיחקנו בדרבי. זה היה רק משחק אחד ועלינו להראות את אותה יכולת פעם נוספת. הייתי מאוד מרוצה מהצורה בה שיחקנו מול אברטון, מעולם לא היה לי ספק לגבי האיכות של השחקנים שקיבלו את ההזדמנות בהרכב".

על כך שניצחון יבטיח שליברפול תגיע לחג המולד מהמקום הראשון בפעם הרביעית ב-11 העונות האחרונות: "מספרים לא מעניינים אותי, אני לא מתייחס לזה. כשאתה במצב טוב, יש הרבה שחוגגים ואחרים שעדיין מודאגים. ככה זה עובד. נבוא לנצח את המשחק, ללא שום קשר לחג המולד. לגבי לוח הזמנים הצפוף, השלמנו עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו כבר מזמן".

השלים עם התקופה המאתגרת שעומדת בפניו. יורגן קלופ (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי