במשבצת של כיאל: צ'רלטון צירפה קשר שהיה מועמד למכבי ת"א

לי בויאר, ג'ו לדלי
לי בויאר, ג'ו לדלי | צ'רלטון

אחרי כשנה וארבעה חודשים ללא דקת משחק, ג'ו לדלי חתם על חוזה לתקופה קצרה בשורות קבוצת הצ'מיונשיפ, שסובלת ממכת פציעות במרכז המגרש. בויאר הסביר: "כולנו התרשמנו ממנו במהלך השבוע האחרון"

(גודל טקסט)

בעקבות מסדר פצועים ארוך במרכז המגרש שכולל בין היתר גם את בירם כיאל, צ'רלטון אתלטיק החתימה היום (שישי) את הקשר הוותיק ג'ו לדלי שהגיע ללא תמורה לאחר שוחרר מדרבי קאונטי באוגוסט 2018 ומאז לא מצא קבוצה.

לדלי, שהוזכר לפני כשנתיים כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, אמור להיכנס למשבצת של כיאל, אך בצ'רלטון החתימו אותו על חוזה לתקופה קצרה בלבד כשהמטרה היא לראות מה מצבו הגופני לאחר שלא שיחק בצורה סדירה במשך כשנה וארבעה חודשים.

המנג'ר לי בויאר הסביר את המהלך: "ג'ו הוא שחקן בינלאומי בעל ניסיון רב. הוא התאמן איתנו במהלך השבוע האחרון וכולנו התרשמנו מהיכולות שלו. הוא יעזור לחבר'ה הצעירים ואני שמח שהוא חלק מאיתנו".

לדלי עצמו אמר: "אני שמח לחזור לכדורגל. השאיפה שלי היא לשחק כמה שיותר משחקים ולהראות לכולם מה אני שווה. צ'רלטון זה מקום טוב להיות בו, יש כאן שחקנים נהדרים, אני מכיר את חלקם, וכולם קיבלו אותי בברכה".

כבר מחר (שבת ב-17:00) לדלי עשויה להיכלל בסגל, כשצ'רלטון תנסה לעצור את כדור השלג בדמות שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשתתארח את מידלסברו במסגרת המחזור ה-20 בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותה במאבקי התחתית.


בויאר עם לדלי במעמד החתימה (צ'רלטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי