גווארדיולה: "ההפרש מליברפול לא משנה, אני מרוצה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

מנצ'סטר סיטי הפסידה בביתה ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד והפער בפסגה צמח ל-14 נקודות, אך הקטלוני טען: "פשוט לא הצלחנו לסיים את ההתקפות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

"הבעיות של מנצ'סטר סיטי הן הרבה יותר גדולות מאשר ה-VAR", כך סיכמו את הדרבי אמש (שבת) ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז". האלופה הפסידה בביתה 2:1 למנצ'סטר יונייטד והיא כבר במרחק עצום של 14 נקודות מהמוליכה ליברפול, הפרש שבממלכה אף אחת מעולם לא מחקה כדי לזכות באליפות, אבל פפ גווארדיולה ואנשיו הפנו אצבע מאשימה דווקא לצוות השיפוט לאחר ההפסד.

לאחר שברנרדו סילבה הכשיל את מרקוס ראשפורד ברחבה והשדים האדומים עלו ליתרון מבעיטת עונשין מוצלחת, האלופה טענה לשלוש נגיעות יד ברחבה אולם רק אחת מהן אולי ראויה לטענות. עם זאת, באנגליה שוב הדגישו את העובדה שאם אחרי דרבי כזה שוב כולם עוסקים ב-VAR, בהחלט ישנה סיבה לדאגה עבור ראשי הענף.

הבעיה הגדולה של סיטי היא בהגנה, שלא שמרה על שער נקי כחודש וחצי – מאז ה-0:3 הביתי על אסטון וילה. מדובר בתשעה משחקים רצופים בכל המסגרות, במהלכן הפסידה הקבוצה גם לליברפול, רשמה שתי תוצאות תיקו בליגת האלופות וגם 2:2 מול ניוקאסל רק לפני כשבוע.


סטרלינג נותר מתוסכל (Michael Regan/Getty Images)

"ההפרש בכלל לא משנה, אם זה 10, 14 או 25 – אנחנו צריכים להמשיך", אמר פפ גווארדיולה, שדווקא החמיא לשחקניו, "אנחנו יודעים כמה מהירה יונייטד עם ראשפורד ומרסיאל ולפעמים אי אפשר לשלוט בכך. הגענו לשליש האחרון הרבה פעמים ואני מרוצה מאיך שהקבוצה שיחקה, פשוט לא הצלחנו לסיים את ההתקפות. ספגנו ארבעה או חמישה שערים בהתקפות מתפרצות וזה משהו שאנחנו חייבים לטפל בו. השיטה שאנחנו משחקים בה משמעותה שכמעט כולן יוצאות נגדנו למתפרצות ולפעמים אנחנו מצליחים להתמודד עם זה, אבל לא תמיד".

על ליברפול שהולכת ומתקרבת לאליפות היסטורית לאחר 30 שנה אמר גווארדיולה: "זה לא ריאלי לחשוב על לנסות להדביק אותם, אנחנו חושבים רק על המשחק הבא. קבוצה שמנצחת 15 משחקים מתוך 16 זה משהו מדהים, אבל החובה שלנו היא להמשיך להילחם".

במהלך המשחק טען קשר מנצ'סטר יונייטד, פרד, שמספר אוהדי סיטי נהמו לעברו ואף השליכו לעברו חפצים, אחד מהם גם פגע בצווארו. לאחר שנמצאו סרטונים המעידים על כך שהברזילאי דובר אמת, משטרת מנצ'סטר החלה לחקור את האירוע והמועדון כבר הודיע שהעבריינים יורחקו לכל החיים. "הגיע הזמן שלא נראה אירועים כאלה יותר", אמר הקטלוני, "זו מלחמה יום-יומית ולצערי זה קורה ביותר מדי מקומות. זה רע מאוד שזה קורה וזה לא נעים בכלל לדבר על זה". גם שחקני הקבוצה ובראשם פרננדיניו, ניגשו לאוהדים וביקשו מהם לחדול מהשלכת חפצים לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי