חמד עשוי לעזוב בינואר: "כרגע הוא האופציה הרביעית בהתקפה"

תומר חמד
תומר חמד | אודי ציטיאט

עם מאזן עגום של 220 דקות ליגה ואפס שערים, באנגליה טוענים שהחלוץ עלול לסיים את דרכו בצ'רלטון מוקדם מהצפוי. "ייתכן שהמנג'ר יבקש מההנהלה להיפטר מחוזהו הכבד של הישראלי"

(גודל טקסט)

באנגליה טוענים שתומר חמד הוא אחד מארבעה שחקנים שעשויים להיפרד מצ'רלטון כבר בחודש ינואר הקרוב, כאשר המאמן לי בויאר רוצה לשחרר את מי שלא הצליח להשתלב במטרה לחזק את הקבוצה שהידרדרה למקום ה-17 בצ'מפיונשיפ אחרי רצוף עגום של שמונה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בעשרת משחקי הליגה האחרונים.

באותו דיווח נכתב כי "החלוץ המנוסה בהחלט עלול למצוא את עצמו מחוץ לצ'רלטון כבר בחודש ינואר הקרוב, כאשר הישראלי בן ה-32 מתקשה לשמור על כשירות ולהיכנס לכושר משחק מאז שהצטרף במהלך הקיץ האחרון. ייתכן שבויאר יבקש מההנהלה להיפטר מחוזהו הכבד של הישראלי, במטרה לפנות תקציב לשחקן התקפה אחר. סביר להניח שחמד לא יצליח לפלס בזמן הנראה לעין את דרכו להרכב, כך שעזיבה נראית כמו אופציה סבירה עבורו בהנחה שהוא מעוניין לשחק יותר".

החלוץ הישראלי ויתר במהלך חודש אוגוסט האחרון על חוזהו בבריטון וחתם לעונה בשורות צ'רלטון, אך לא הצליח לעמד בציפיות ושיחק רק 220 דקות במהלכן לא מצא את הרשת. לאחרונה הסביר העיתונאי האנגלי מתיאס גרז כי "חמד לא בא לידי ביטוי בשני המשחקים בהם פתח, ונכון לעכשיו סיכוייו להתברג מחדש בהרכב לא מעודדים. מקולי בון וג'ונתן לקו נכנסו לקצב מבחינת כיבושים, וכך גם לייל טיילור ששב לאחרונה מפציעה. במצב העניינים הנוכחי, חמד הוא רק האופציה הרביעית בחוד של בויאר".

שוב על המדף? תומר חמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי