צפו בתקציר: 1:1 מאכזב בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון

אברטון נגד מנצ'סטר יונייטד
אברטון נגד מנצ'סטר יונייטד | SCARFF / AFP

אחרי ניצחונות מרשימים על טוטנהאם וסיטי, השדים האדומים מעדו מול קבוצת התחתית. לינדלוף כבש עצמי לפני שגרינווד איזן. קן הוחלף לאחר 19 דקות בלבד. 1:2 לטוטנהאם על וולבס

(גודל טקסט)

לפני המשחק המרכזי של המרכזי של הפרמיירליג בין ארסנל למנצ'סטר סיטי, נרשמו שני מפגשים מעניינים לא פחות. מנצ'סטר יונייטד שרשמה ניצחונות יפים עם טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי, הופתעה על ידי אברטון וסיימה ב-1:1 מאכזב. במשחק המקביל טוטנהאם 1:2 בדקה ה-90 על וולבס.

מנצ'סטר יונייטד – אברטון 1:1
מנצ'סטר יונייטד היא אחת הכי פחות צפויות העונה בליגה, מול הגדולות היא נראית מצוינת ומחזיקה במאזן טוב מאוד נגד מועדון ה'טופ 6', אך מול הקטנות היא נראית מבוהלת ובקושי מצליחה לחלץ נקודות, כך היה הערב באולד טראפורד גם נגד אברטון שיצאה לדרך חדשה עם ניצחון מרשים על צ'לסי בבכורה של דאנקן פרגוסון.

האורחת עלתה ליתרון לאחר טעות בהגנה ושער עצמי של לינדלוף, והצליחה למצוא את השוויון עם של מייסון גרינווד. אולם הרגע של המשחק נרשם דקה לסיום, מיוזה קן שעלה כמחליף בדקה ה-70 הוחלף בחזרה בדקה ה-89. האיטלקי נראה מופתע מההחלטה ונראה מאוד לא מרוצה. יונייטד נותרה במקום השישי בשל ניצחונה של טוטנהאם, בעוד אברטון הצליחה לצבור עוד נקודה לקראת מאבקי התחתית.


רגע לא קל למויזה קן (Alex Livesey / Stringer)


הרבה מן המשותף יש בין השניים. אולה גונאר סולשיאר ודאנקן פרגוסון (Clive Brunskill/Getty Images)

מרקוס ראשפורד (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מהלך המשחק
כמעט נכבש השער המהיר של העונה! כבר אחרי 16 שניות ג'סי לינגארד נותר מול ג'ורדן פיקפורד בתום מהלך של פרד, אך האנגלי בעט ברשלנות מחוץ למסגרת. ניסיון טוב לראשפורד בדקה ה-10, החלוץ האנגלי הגיע לכדור ארוך של לינדלוף ולא היה רחוק מלהכניע את אברטון. כעבור דקה גם דניאל ג'יימס ניסה גם את מזלו מזווית קשה ובעט החוצה. ראשפורד קיבל הזדמנות נוספת לכבוש בכדור חופשי מ-20 מטרים בדקה ה-26, החלוץ בעט כדור ששינה כדור בדרך, אך פיקורד היה ערני והצליח להדוף.

בניגוד גמור למהלך המשחק, דווקא אברטון עלתה ליתרון בדקה ה-36, דויד דה חאה יצא לא טוב לקרן של האורחת, הכדור הגיע ללינדלוף שלא שם לב למתרחש וכבש שער עצמי אומלל, 0:1 לאברטון. בדקה ה-61 לוק שואו נכנס לרחבה ובעט ברגל שמאל, פיקפורד הדף וג'יימס הגיע לכדור החוזר וניסה גם הוא לכבוש, אך הכדור נבלם דווקא על ידי ראשו של לינגארד. בדקה ה-70 לינדלוף ניסה לכפר על השער העצמי במחצית הראשונה ובעט בשמאל לאחר כדור קרן, הכדור כמעט שפשף את המשקוף.

יונייטד מצאה את שער השוויון 12 דקות לסיום. המצטיין של יונייטד דניאל ג'יימס מצא את גרינווד המחליף שהכניע את פיקפורד עם בעיטה לא עוצמה ברגל שמאל. 1:1 באלוד טראפורד, זהו שערו השני של החלוץ הצעיר בליגה. החלטה שנויה במחלקות נרשמה בדקה ה-89, מיוזה קן שעלה מהספסל בדקה ה-70 הוחלף על אף שלא היה פצוע. האיטלקי נראה מופתע בדרכו לספסל.


 הרגע האומלל של ויקטור לינדלוף (Alex Livesey/Getty Images)


לוקה דין. נפצע והוחלף במחצית הראשונה (Livesey/Getty Images)


רגל לא נעים. ג'סי לינגארד חוטף כדור לפנים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

וולבס – טוטנהאם 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי חמישה משחקים בפרמיירליג, אפשר לומר באופן חד משמעתי – ז'וזה מוריניו גרם לשינוי משמעותי בטוטנהאם מאז מונה במקומו של פוצ'טינו. הפורטוגלי עלה הערב למקום החמישי בליגה עם ניצחון רביעי בתוך חמישה משחקים. לוקאס העלה את טוטנהאם ליתרון כבר בדקה השמינית, לאחר שסיים מצבע אישי נהדר בצד ימין עם פצצה מקרוב.

אולם בדקה ה-67 אדאמה טראורה איזן עם שער יפה לא פחות, שחקן הכנף הכניע את פאולו גסאניגה לאחר בעיטה מחוץ לרחבה. מוריניו היה קרוב לרשום תיקו ראשון בטוטנהאם, אך יאן ורטונגן כבש את שער הניצחון בדקה ה-91 בזכות נגיחה עוצמתית מכדור קרן. בזכות התוצאה עלו ספרס למקום החמישי, כשהם רחוקים שלוש נקודות בלבד מהכרטיס לליגת האלופות.


ניצחון דרמטי לטוטנהאם (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי