פפ: "בדרבי היינו טובים יותר", באנגליה שיבחו את דה בריינה

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Shaun Botterill/Getty Images

המאמן הסביר: "התוצאה מדהימה אך אני חייב לשפוט גם את הביצוע", ופתח אפשרות לעזיבה של ארטטה? "אם זה יקרה - זה יקרה". באנגליה החמיאו לדה בריינה שהיה מעורב כבר ב-19 שערי ליגה ב-2019: "היה מעורר השראה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קשה להגיד שמנצ'סטר סיטי חזרה למירוץ האליפות אך לאחר הניצחון אתמול (ראשון) 0:3 על ארסנל באצטדיון האימרויות, הביטחון שב אליה וגם המקום השני מתקרב. האלופה צימקה את הפער מלסטר סיטי לארבע נקודות בלבד. זה היה ניצחוןן הליגה החמישי ברציפות של הסיטינזס על התותחנים. הקבוצה של פפ מפגיזה דווקא במשחקי החוץ שם כבשה 25 שערים בתשעת המשחקים הראשונים – השוותה את השיא שלה מעונת 2011-12.

פפ גווארדיולה אמר: "השגנו תוצאה מדהימה אבל הדרך בה שיחקנו במהלך ההפסד למנצ'סטר יונייטד הייתה טובה יותר בהרבה אספקטים של המשחק. אני יודע ששופטים אותנו על סמך התוצאה אך מוטלת עלי החובה לשפוט גם את הביצוע. ההבדל היה באיכות שלנו מול השער. הם הגיעו למצב הראשון והחמיצו, ואז קווין כבש שער מדהים. ניסינו ללחוץ גבוה. זה בסדר לשחק ככה מחוץ לבית".

על פיל פודן: "הוא שיחק כל כך טוב, כמו שידענו שהוא מסוגל, וכפי שהוא עושה בדרך כלל. זו הייתה הפעם הראשונה בה הוא פתח בהרכב בליגה ועשה פעולות נפלאות בהגנה ובהתקפה על אף ששיחק בעמדה שהוא לא רגיל אליה, אבל הוא מתאים למועדון גדול".

מעבר למשחק, באנגליה בטוחים שפפ פתח את הדלת לעזיבתו של מייקל ארטטה עוזרו שמועמד לארסנל ואברטון. פפ אמר: "הוא חלק חשוב מהצוות. אם זה יקרה 0 זה יקרה. כשהוא רוצה לדבר אנחנו פתוחים וכנים, אבל זה משהו פרטי, אני לא רוצה לגרום לאי נוחות. ארטטה זכה לשבחים מהחלוץ גבריאל ז'סוס: "הוא עזר להרבה שחקנים, כשאני רוצה להישאר אחרי האימונים הוא תמיד עוזר לי. הוא פנטסטי עבור הקבוצה, כולם יודעים עד כמה הוא חשוב במועדון. אני לא יודע מה הוא מתכנן לגבי הקריירה שלו אבל הכי חשוב שהוא יהיה מאושר ויגשים את עצמו".

 

ארטטה עם פפ. עוזר המאמן יעזוב? ( Richard Sellers – EMPICS / Contributor)

 

ובחזרה לכר הדשא. קווין דה בריינה היה כוכב המשחק עם צמד ובישול, כאשר השער הראשון הגיע כבר לאחר דקה ו-29 שניות. "שיעור בכדורגל מהכוכב דה בריינה", נכתב ב"BBC". "הראש על הכתפיים והוא נמצא בדרגה אחת מעל כל שחקן אחר מבחינת האנרגיה, המיומנות והדימיון. הוא סגר עניין כבר במחצית".  "דה בריינה היה מעורר השראה ועזר לסיטי לשחק כמו הקבוצה הישנה והטובה לפחות במחצית הראשונה", נכתב ב"סקיי ספורטס". הקשר הבלגי היה מעורב ב-19 שערים בליגה בשנת 2019 (שבעה שערים ועוד 12 בישולים), יותר מכל כוכב אחר.

בסיום המשחק אמר דה בריינה: "המתחרות שלנו איבדו נקודות וזה היה חשוב מאוד לנצח. בכל פעם שאתה מפסיד אתה מנסה להגיב מייד במשחק הבא. למרות שהשנה איבדנו נקודות, בכל פעם הצלחנו לחזור. אנחנו צריכים להיות ביקורתיים לאחר כל משחק ואנחנו יודעים שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל. פתחנו את המחצית השנייה בצורה מרושלת אבל לנצח כאן 0:3 זה מעולה". הבלגי רצה לכבוש שלושער ראשון מאז אוקטובר 2011 אך לא הצליח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי