דיווח: קרלו אנצ'לוטי נחת באנגליה לשיחות מתקדמות עם אברטון

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Pier Marco Tacca/Getty Images

על פי התקשורת באנגליה ובאיטליה, אקס נאפולי הוא הבחירה הראשונה של הטופיז, שפיטרו את מרקו סילבה לפני 11 ימים. מסתמן: המאמן הזמני פרגוסון יישאר עד יום רביעי, ולאחר מכן יודיע המועדון על המאמן החדש

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

מרגע פיטוריו של קרלו אנצ'לוי מנאפולי בשבוע שעבר, הפך מאמן העל האיטלקי לשם החם ביותר בשוק המאמנים – שבעצמו עושה לא מעט רעש. ארסנל ובאיירן מינכן הן בין הקבוצות הגדולות אותן מנהיג כרגע מאמן זמני, אבל מועדון פחות גדול מתקרב לזכות בשירותיו של אנצ'לוטי: ב"סקיי איטליה" דווח היום (שני) כי אברטון פנתה למאמן שזכה שלוש פעמים בליגת האלופות במטרה לדון על תנאי העסקתו.

על הקווים של אברטון, שפיטרה את מרקו סילבה לפני כשבועיים, עוד כרגע דאנקן פרגוסון שהיה בצוות האימון של סילבה, אך הוא על תקן מאמן זמני בלבד וכבר הודיע כי לא ימשיך בתפקיד לאורך זמן. על פי "גרדיאן", הוא יישאר בתפקידו עד אחרי רבע גמר גביע הליגה נגד לסטר ביום רביעי (21:40, ספורט4). ב"דיילי מייל" נכתב כי אנצ'לוטי הוא האופציה המועדפת על ראשי הטופיז.

אנצ'לטי יכול לחזור לאמן עוד העונה, אך רק במועדונים מחוץ לאיטליה – כך קובע החוק של ההתאחדות המקומית לפיו מאמן לא יכול להנהיג שתי קבוצות באותו המפעל. אם אכן יעבור ליריבה העירונית של אלופת אירופה, זו תהיה התחנה האנגלית השנייה בקריירה של אנצ'לוטי בן ה-60, שזכה עם צ'לסי בדאבל בעונת 2009/10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי