חוזר לאמירויות: מיקל ארטטה מונה למאמן ארסנל

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | האתר הרשמי

עוזרו גווארדיולה עזב את סיטי, חתם על חוזה ל-3.5 עונות ויחליף את פרדי ליונדברג, שינהל את משחקו האחרון בשבת. "זהו כבוד ענק, ארסנל הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם. אנחנו צריכים להתמודד על כל התארים"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: ארסנל הודיעה היום (שישי) בשעות הצהריים על מינויו של עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי ושחקן הקבוצה לשעבר, מיקל ארטטה שחתם עד תום עונת 2022/23 ולפי הדיווחים התותחנים שילמו כשני מיליון ליש"ט לאלופה האנגלית. ארטטה יצטרף רשמית לאימונים החל מיום ראשון, משמע פרדי ליונדברג ינהל את המשחק מחר נגד אברטון (14:20, ישיר בספורט1).

המאמן אמר לאחר רגע החתימה: "זהו כבוד ענק, ארסנל הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם. אנחנו צריכים להתמודד על התארים הגדולים וזה הובהר לי בשיחות עם סטן וג'וש קרונקי האנשים הבכירים במועדון".

"כולנו יודעים שיש הרבה עבודה כדי להשיג זאת, אבל אני בטוח שנצליח. אני מספיק מציאותי כדי לדעת שזה לא יקרה בין לילה, בסגל הנוכחי יש המון הכישרון ויש סגל נהדר של שחקנים צעירים שמגיעים מהאקדמיה".

ג'וש קרונקי הוסיף: "אנחנו שמחים להחזיר את מיקל ארסנל. הוא יודע מה הציפיות שלנו ושל האוהדים שלנו. אני רוצה להודות גם לפרדי ליונדברג על כך שהדריך את הקבוצות במיומנות בשלושת השבועות האחרונות. הוא התייצב, ועזר לנו לעבור את התקופה הקשה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי