אנצ'לוטי מתעכב? פרגוסון יאמן את אברטון במשחק הקרוב נגד ארסנל

דאנקן פרגוסון
דאנקן פרגוסון | Clive Brunskill/Getty Images

במקביל לדיווחים על קשיים במשא ומתן בין האיטלקי למועדון האנגלי, המאמן הזמני ימשיך על הקווים של הטופיז לפחות למחזור הקרוב. "בהשגחתו ניצחנו את צ'לסי, הוצאנו תיקו מיונייטד והפסדנו רק בפנדלים ללסטר"

קבוצות: ארסנל אברטון
(גודל טקסט)

בזמן שארסנל אמורה להודיע בכל רגע על מינויו הרשמי של מיקל ארטטה למאמן הקבוע במקום אונאי אמרי שפוטר, גם היריבה שלה למחזור הקרוב (שבת 14:20, שידור ישיר בספורט1) אברטון עדיין נמצאת תחת הנהגה של מאמן זמני. המועמד העיקרי של הטופיז לתפקיד הוא קרלו אנצ'לוטי, שפוטר בשבוע שעבר מאברטון, והדיווחים באנגליה ובאיטליה הצביעו על כך שימונה השבוע ויעמוד על הקווים כבר במשחק הבית נגד התותחנים.

אלא שהערב (חמישי) הודיע המועדון באופן רשמי כי דאנקן פרגוסון, שהחליף באופן זמני את מרקו סילבה על הקווים של אברטון, יוביל את הקבוצה גם במשחק הקרוב. "החלוץ לשעבר היה אחראי בשלושת המשחקים האחרונים, ותחתיו הגיעו ניצחון 1:3 על צ'לסי, תיקו 1:1 נגד מנצ'סטר יונייטד והפסד רק בפנדלים ללסטר ברבע גמר גביע הליגה", נכתב בהודעה הרשמית.

על פי התקשורת האנגלית, פרגוסון זוכה להערכה למרות חוסר הניסיון שלו והזמן הקצר בו הוא מאמן את אברטון, ואם השיחות עם אנצ'לוטי ייעצרו – במקביל להמשך התוצאות הטובות של הכחולים מליברפול – ייתכן שהסקוטי יהפוך למאמן הקבוע לפחות עד סיום העונה. המאמן האיטלקי הבכיר הגיע בימים האחרונים לאנגליה לשיחות עם המועדון, אך על פי דיווח הדרישות שלו בענייני רכש וניהול לא מקובלות על ידי ההנהלה והצדדים מנסים להגיע לעמק השווה.

אנצ'לוטי. לא יגיע לגודיסון פארק? (Pier Marco Tacca/Getty Images)
אנצ'לוטי. לא יגיע לגודיסון פארק? (Pier Marco Tacca/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי