למפארד: "זה לא הקרב ביני לז'וזה". מוריניו: "מחויב ב-100% לטוטנהאם"

ז'וזה מוריניו, פרנק למפארד
ז'וזה מוריניו, פרנק למפארד | Gettyimages

המנג'ר הפורטוגלי יפגוש מחר (ראשון, 18:15 בספורט1) במגרש הביתי את צ'לסי ואת שחקנו לשעבר: "אנחנו נהיה יריבים, אבל יש לי כבוד עצום אליו". האנגלי מנגד: "הוא רוצה לנצח אותי ואת האקסית"

קבוצות: טוטנהאם צ'לסי
(גודל טקסט)

מאז שז'וזה מוריניו חזר לפרמיירליג, כל מפגש של טוטנהאם הופך להרבה יותר מעניין, אבל המשחק הקרוב מחר (ראשון, 18:15, שידור ישיר בספורט1) הוא ככל הנראה המסקרן מכולם. המנג'ר הפורטוגלי יפגוש באצטדיון טוטנהאם הוטספר את האקסית המיתולוגית צ'לסי ואת פנרק למפארד, שנחשב כשחקן האהוב על מוריניו בקדנציה הראשונה שלו בצ'לסי.

215 הופעות יש לאנגלי תחת מורינו (רק לג'ון טרי ולריקרדו קרבאליו יש יותר משחקים) ושבמהלכן זכה בשתי אליפויות, שני גביעי ליגה ועוד גביע אחד. אך מאז שלמפארד שוחרר מצ'לסי בקיץ 2014 החלה התדרדרות ביחסים בין השניים.

עם זאת, פרנק למפארד דאג להרגיע את הרוחות במסיבת העיתונאים: "המשחק הזה הוא המופע שלי נגד ז'וזה, זה משחק נגד טוטנהאם ואני רוצה לנצח אותו. אני מכבד את מוריניו ואני יודע איזה מאמן בכיר הוא. הוא רוצה לנצח אותי כי הוא אימן את צ'לסי, הוא אימן אותי ועכשיו הוא רוצה לנצח אותנו".


פנרק למפארד פתח תחת ז'וזה מוריניו (JIM WATSON/AFP/Getty Images)

מנג'ר צ'לסי הוסיף: "תמיד יהיה לי כבוד גדול לכל המאמנים שלי. כל פעם שהייתי מתקשר או שולח הודעה לאחד מהם הייתי קורא להם בוס. עכשיו שאני כבר פרשתי, אני לא אתקשר אבל זה לא לוקח את הכבוד שיש לי אליו".

כמובן שגם ז'וזה מוריניו דיבר על היריבות הגדולה מוול קבוצתו לשעבר: "אני תמיד אהיה מחויב ב-100 אחוזים למועדון שלי, אין לי מקום לקבוצות הקודמות שלי. תמיד נתתי את כל כולי לכל קבוצה, אבל אלו המועדונים הקודמים שלי. עכשיו אני בטוטנהאם, אז ממש לא קשה לי באופן רגשי להתמודד נגד צ'לסי".


מחויב רק לטוטנהאם. ז'וזה מוריניו (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

על למפארד: "מבחוץ הוא מזכיר לי את עצמי, הוא ממקסם את כל הכישרון שיש לו. הוא איש משפחה ורוצה להגיע לטוב. יש לי כבוד עצום אליו, אנחנו נהיה יריבים ביום ראשון אבל זה לא מפחית את הכבוד שיש לי כלפיו".

מבחינה מקצועית לזכות צ'לסי עומד סגל כמעט מלא פרט לפיקאיו טומורי שעדיין בספק. מנגד מוריניו עשוי לעלות בהרכב התקפי עם יונג מין סון, דלה עלי, לוקאס מורה והארי קיין בחלק הקדמי. טובי אלדרווירלד שהאריך את חוזהו בקבוצה עד 2023 יפתח בהרכב ההגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי