עכשיו זה רשמי: קרלו אנצ'לוטי מונה למאמן אברטון

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Francesco Pecoraro/Getty Images

עוד לפני המשחק נגד ארסנל, המועדון האנגלי הודיע על מינויו של האיטלקי שחתם עד 2024: "יש רצון ברור לזכות בתארים, אני נרגש מהאפשרות להפוך את החזון למציאות"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי חוזר לליגה האנגלית: שמונה שנים לאחר שסיים את דרכו בצ'לסי האיטלקי מונה היום (שבת) למאמן אברטון באופן רשמי, שעה לפני המשחק הביתי של קבוצתו החדשה נגד ארסנל.

המאמן שחתם בקבוצה עד תום עונת 2023/24 אמר באתר הרשמי: "זהו מועדון נהדר עם היסטוריה עשירה ואוהדים מצוינים. יש רצון ברור של הבעלים לזכות בתארים. זה דבר שמושך אותי מאוד כמאמן ואני נרגש מהאפשרות להפוך את החזון למציאות"

"ראיתי את ההופעות של הקבוצה בשבועיים האחרונים והשחקנים מסוגלים לכל כך הרבה. העבודה שעשה דאנקן פרגוסון היא מרשימה מאוד. יש כאן ארגון חזק, משמעת חזקה ומוטיבציה נכונה. זה חלק ממרכיבי המפתח בכדורגל ואני שמח שזה חלק מסט היכולות של הצוות וסגל השחקנים".




לפי התקשורת האנגלית, הסיבה המרכזית שאנצ'לוטי בחר ביעד האנגלי היא השכר הגבוה בו ישתכר בקבוצה מליברפול. האיטלקי ירוויח כ-11.5 מיליון ליש"ט בעונה, דבר שהופך אותו למאמן הרביעי בטבלת השכר של המאמנים בכדורגל האירופי. שלושת המאמנים היחידים שמקדימים אותו הם דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד (13 מיליון ליש"ט), ז'וזה מוריניו בטוטנהאם (15 מיליון ליש"ט) ופפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי (20 מיליון ליש"ט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי