ליונברג העביר מסר לאוזיל: "ככה לא מתנהגים בארסנל"

פרדי ליונברג
פרדי ליונברג | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

לאחר ה-0:0 נגד אברטון, השבדי סיפר שקיבל הצעה להמשיך יחד עם ארטטה, עליו אמר: "יהפוך אותנו לטובים יותר". על הקשר, שנעדר לאחר התקף הזעם נגד סיטי: "לא היה נכלל בסגל גם ככה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

כשמיקל ארטטה פגש לראשונה את שחקני ארסנל בתור מאמנם החדש, ביום שישי האחרון, הוא הזהיר על כך שבמהלך המשחק נגד אברטון הוא יבחן את הגישה שלהם כשיצפה מהיציע. אז מבחינה זו הספרדי אולי יכול להיות מרוצה, אך מהיכולת שהציגו התותחנים אתמול (שבת) ב-0:0 נגד הטופיז, לא כל כך.

פרדי ליונברג, במשחקו האחרון כמאמן ראשי, העלה הרכב צעיר שכלל חמישה שחקנים בני 22 ומטה. ארסנל אמנם שמרה על רשת נקייה לראשונה אחרי 15 משחקים, אבל החלק הקדמי היה רחוק מלהציג את השטף האופייני לסגנון של הקבוצה.

השבדי אמר לאחר המשחק שארטטה צריך להיצמד לדרכו: "אנחנו ארסנל. אנחנו צריכים להחזיק בכדור ולשלוט בקצב. אני יודע שמיקל מאמן מצוין והוא יהפוך אותנו לטובים יותר. אני מרגיש שהתקדמנו במשחקים האחרונים מבחינת הסגנון שאנחנו רוצים לשחק בו. עלינו עם הרכב מאוד צעיר, נגד אברטון שניצחה כאן את צ'לסי, אז שאפו לבחורים על השגת נקודה".

ארטטה ביציע. יכול להיות מרוצה מהגישה (Jan Kruger/Getty Images)
ארטטה ביציע. יכול להיות מרוצה מהגישה (Jan Kruger/Getty Images)

"רציתי לתת הזדמנויות לצעירים ולקבל מהם אנרגיות", המשיך מי שמילא את מקומו של אונאי אמרי בשבועות האחרונים, "שלטנו בכדור ויצרנו מצבים, אפשר היה לראות את התסכות והעייפות אצל אברטון. אני חושב שהיינו יכולים לנצח עם ההזדמנויות שהגענו אליהן, אבל אהבתי את הרוח. רציתי לראות אנשים שרצים על הדשא ונלחמים למען הקבוצה. איננו יכולים להישען על השם שלנו – אנחנו צריכים להילחם ולהתלכלך".

מסוט אוזיל נעדר מהביקור של התותחנים במרסיסייד עקב פציעה בכף רגלו, אבל ליונברג דאג להבהיר שהוא לא היה נכלל בסגל בכל אופן, בגלל התפרצות הזעם שלו לאחר שהוחלף נגד מנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר: "זו לא ההתנהגות המקובלת בארסנל, לא כך נוהגים כאן. מסוט היה פצוע אבל לא הייתי מזמן אותו בכל מקרה, כי רציתי להעביר מסר שאני לא מקבל התנהגות כזו משחקן ארסנל. כך החלטתי, ואמנם לא אקבל את ההחלטות בהמשך, אבל זה מה שאני חושב".


"לא כך מתנהגים בארסנל". מסוט אוזיל (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Im)

בתוך כך, ליונברג סיפר ל-BT ספורט כי במקרה שיחפוץ בכך, עומדת בפניו האפשרות להמשיך לעבוד במועדון יחד עם ארטטה, אך לא הבהיר באיזה תפקיד: "נאמר לי על ידי אנשי המועדון שהם רוצים שאישאר. יש לי פגישה עם מיקל ואני מקווה שהיא תהיה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי