העברות: אריקסן בדרך ליונייטד, ג'אקה יעבור ללסטר?

גרניט ג'אקה
גרניט ג'אקה | Gettyimages

באנגליה מדווחים שהקשר הדני יעבור לשדים האדומים כבר בינואר. ארסנל מעוניינת באנדידי ומוכנה לשלם תמורתו 40 מיליון ליש"ט פלוס הקשר השווייצרי. וגם: למאר מבוקש בצרפת, ומילאן הצמידה תג מחיר לקסיי

(גודל טקסט)

שמועות
* ב'מירור' נכתב שכוכב הגדול של טוטנהאם כריסטיאן אריקסן יעבור למנצ'סטר יונייטד כבר בחודש ינואר. החוזה של הדני בספרס יסתיים בקיץ ולכן הקבוצה מלונדון לא מוכנה לאבד אותו ללא תמורה בקיץ ולכן הוא עשוי לעבור למנצ'סטר תמורת סכום יחסית נמוך.

* שוער בוקה ג'וניורס אסטבן אנדרדה (28) מבוקש באתלטיקו מדריד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן. לפי הדיווחים השוער יעזוב תמורת 32 מיליון יורו.

* לפי הטלגרף מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי הכישרון האנגלי בן ה-16 ג'וד בלינגהאם שמשחק באופן קבוע בבירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ.


כריסטיאן אריקסן. יעבור למנצ'סטר יונייטד? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

* סיאד קולסינאץ' עשוי לעזוב את ארסנל. לפי 'סקיי ספורט', נאפולי ורומא מעוניינות בשירותיו. עוד נכתב כי המאמן החדש מיקל ארטטה לא מעוניין בשירותיו.

* מילאן הציגה תג מחיר על פרנק קסיי. הקשר בן ה-23 מחוף השנהב מבוקש על ידי וולבס ולפי 'קלצ'יו מרטקו' הוא יוכל לעזוב לפרמיירליג תמורת 30 מיליון יורו.

* קשר אתלטיקו מדריד תומא למאר מבוקש על ידי ליון. הצרפתי שנרכש ב-2018 בסכום שיא של 70 מיליון יורו, לא מצליח לענות על הציפיות בספרד ולפי 'לאקיפ' הקשר סומן לשמש כמחליף לממפיס דפאי ולג'ף ריין-אדלייד סיימו את העונה.


תומא למאר מול דן איינבינדר. הצרפתי מבוקש בליון (דני מרון)

* באנגליה נכתב כי קשר לסטר ווילפרד אנדידי מבוקש על ידי ארסנל. לפי הדיווחים התותחנים יציעו ללסטר 40 מיליון יורו פלוס גראניט ג'אקה.

* לפי 'דיילי מייל' חלוץ נאפולי דריס מרטנס שבדרך החוצה מקבוצתו סומן להפוך לרכש הראשון של מיקל ארטטה בארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי