גווארדיולה: "אם אגוארו יעזוב, יהיה בלתי אפשרי למצוא לו מחליף"

סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה | Laurence Griffiths/Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי שיבח את הכוכב שלו, שלא צפוי להישאר אחרי סיום חוזהו ב-2021: "הוא בלתי ניתן להחלפה. אף פעם לא ראיתי מישהו ברמה שלו נשאר כל כך צנוע". וגם: האם יביא מישהו במקום דויד סילבה, שיעזוב בקיץ

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תנסה לחזור היום (שישי) למקום השני בפרמיירליג כשתארח את וולבס (21:35, שידור ישיר בספורט1) במשחק שינעל את מחזור ה"בוקסינג דיי", אבל את פפ גווארדיולה מעניין דבר אחר לחלוטין: לשמור את סרחיו אגוארו אצלו במועדון. הכוכב הארגנטינאי צפוי לחזור למולדתו בסיום חוזהו בסוף העונה הבאה, אך המאמן מקווה שיישאר במנ'צסטר.

"זה יהיה תלוי בכושרו וברצונות שלו, כמובן", התייחס גווארדיולה לכוכב הכי גדול של הסיטינז בעשור האחרון ואולי יותר, "אבל למצוא לו מחליף יהיה אחד האתגרים הקשים ביותר שלי. הוא בלתי ניתן להחלפה".

פפ נזכר בשער של אגוארו בתוספת הזמן נגד קווינס פארק ריינג'רס ב-2012, שהביא לתכולים את האליפות הראשונה שלהם מזה 44 שנה: "זה היה הרגע הכי חשוב בתולדות המועדון. אפילו יותר מאשר, בתקווה שזה יקרה, שנזכה בליגת האלופות. זה הרבה יותר גדול מארבעה תארים בשנה או משהו כזה. והוא היה האיש הנכון שם".

אגוארו.
אגוארו. "למצוא לו מחליף יהיה אחד האתגרים הקשים ביותר שלי" (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

"אף פעם לא ראיתי כוכב כל כך גדול נשאר כל כך צנוע וכל כך מצחיק", שיבח גווארדיולה את אגוארו, "הוא מקבל את ההחלטות שלי גם כשזה לא מתאים לו. כוכבים גדולים בדרך כלל לא עושים את זה. עבדתי עם שמות גדולים אחרים שהאמינו שהם גדולים מסרחיו, כשהם ממש לא ורק קשה יותר לעבוד איתם. לא קל למצוא מישהו ברמה שלו, עם האישיות שלי ועם מה שהוא עשה בקריירה. תענוג לעבוד איתו".

אגוארו כנראה יישאר לפחות לעונה הבאה, אבל מי שצפוי לעזוב בקיץ הוא דויד סילבה – כך כבר הודיע הקשר. הספרדי, שהצטרף לסיטי ב-2010, מסיים חוזה בסוף העונה ובארצות הברית גוברים הדיווחים על כך שהוא יצטרף לקבוצה שדייוויד בקהאם בונה במיאמי אחרי עשור במנצ'סטר. גווארדיולה נשאל האם יביא מחליף לעמדה שלו והשיב: "אם לא אשנה את דעתי עד סוף העונה, יש לי עדיפויות אחרות. בעמדה שלו יכולים לשחק ברנרדו סילבה, פיל פודן, אילקאי גונדואן וקווין דה בריינה. יש לי בעיות אחרות בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי