מיקאיל אנטוניו התנגש עם מכוניתו בבניין כשהוא מחופש לאיש שלג

מיקאיל אנטוניו, מקס מאייר
מיקאיל אנטוניו, מקס מאייר | Warren Little/Getty Images

קשר ווסטהאם, שרשם 90 דקות ואף בישל בהפסד לקריסטל פאלאס, כננראה היה במסיבת חג המולד ובדרכו להתכנסות הקבוצה ריסק את הלמבורגיני שלו. בנס איש לא נפגע. צפו בתמונות

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

סיפור כזה באמת שלא קוראים ובטח שלא רואים כל יום: מיקאיל אנטוניו, קשר ווסטהאם שאף בישל אתמול (חמישי) בהפסד 2:1 לקריסטל פאלאס, 24 שעות לפני ההפסד היה מעורב בתאונה עם מכונית הלמבורגיני שלו, למעשה התנגש בכניסה לבניין וריסק את רכב היוקרה שלו ששוויו 210,000 ליש"ט, וכל זאת כשהוא לבוש כאיש שלג!

בזמן שכל בכל אירופה נחים, בפרמיירליג, כידוע, חג המולד הופך לחגיגת כדורגל ענקית שמתחילה ב"בוקסינג דיי" – היום שאחרי חג המולד, שזכה לכינוי בשל העובדה שזה היום בו פותחים את הקופסאות, את המתנות לחג. לכן, שחקנים רבים, על אף שלפניהם שלושה משחקים בימים בודדים, חוגגים את החג וכך עשה גם מיקאיל אנטוניו שביום רביעי בערב יצא לבלות ומצא את עצמו דוהר היישר לתוך חצר של בניין.

המשטרה המקומית ושירותי כיבוי והצלה הוזעקו למקום וראו את הרכב של אנטוניו בן ה-29 בתוך החצר, כשעשן אופף את כל האיזור. אנטוניו לא היה לבדו ברכב, אבל לפי הדיווחים כולם יצאו ללא פגע והשחקן כאמור עלה למחרת והשלים 90 דקות. עוד לפי הדיווחים, התאונה אירעה לאחר שאנטוניו סנטה מהכביש וככל הנראה התנגש בתמרור.

אנטוניו משתכר כ-70 אלף ליש"ט בשבוע והוא ככל הנראה היה בדרכו לבית המלון בו שוהה קריסטל פאלאס, לאחר מסיבת חג מולד בה נכח. קיה רוסינה, אחת מדיירות הבית שאנטוניו התנגש בו, סיפרה: "שמעתי 'בום' וכל הבית רעד. חשבנו שהנהג נפגע קשה, זה היה נראה מאוד לא טוב. התקשרנו למשטרה, למכבי אש והזמנו אמבונלס כי חששנו מהנורא מכל, אבל הוא (מיקאיל) שוחח בטלפון וצעק שהכל בסדר ואמר כל הזמן בטלפון 'תפסיק להגיד לי שאני טיפש, אתה צריך לשאול אם הכל בסדר'. באנגליה גם רמזו שהשחקן עזב את המקום אפילו מבלי להתנצל, אך הבטיח לשלם עבור הנזק שגרם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי