מנצ'סטר יונייטד סימנה את מוסא דמבלה במקומו של הולאנד

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

העברות: הקבוצה של סולשיאר תכננה לצרף את הצרפתי רק בקיץ אך "ההברזה" של הנורבגי שינתה את התוכניות. ארסנל וטוטנהאם מתכננות להגיש הצעה מפתה על בלם לייפציג, דאיו אופאמקאנו. וגם: אלקאסר לדורטמונד?

(גודל טקסט)

* לאחר הצטרפותו של ארלינג הולאנד לבורוסיה דורטמונד, חלוץ אחר שיעשה את הדרך ההפוכה ויעזוב הוא פאקו אלקאסר. לפי "מארקה", החלוץ הספרדי בן ה-26 כבר הודיע לגרמנים על רצונו לעזוב והוא נמצא חזק על הכוונת של אתלטיקו מדריד שמשוועת לשדרג את ההתקפה החלשה שלה. אתלטיקו רצתה לצרף את אדינסון קאבאני, אך שכרו הכבד מפריע לביצוע העסקה. אלקאסר כבש 23 שערי ליגה ב-37 משחקים במדי הצהובים-שחורים אך העונה סבל מפציעות ולא תמיד קיבל אשראי מהמאמן לוסיאן פאברה. מעבר לכך, הוא ישמח לחזור לליגה הספרדית שם בלט בוולנסיה ואף הגיע לברצלונה. החלוץ לא רוצה לפספס את היורו הקרוב ומקווה לקבל זימון מלואיס אנריקה.

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד מצאה את האלנטרטיבה שלה לנורבגי (הולאנד). הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר שהייתה קרובה להחתים את חלוץ רד בול זלצבורג, רוצה לצרף את מוסא דמבלה חלוצה של ליון שכבש העונה עשרה שערי ליגה ב-18 הופעות. באנגליה נכתב כי יונייטד רצתה לצרפו במהלך הקיץ אלא שכעת היא תנסה לזרז את החתמתו כבר לחורף.

* חזית חדשה בין ארסנל לטוטנהאם? לפי "express", השתיים רוצות לצרף את בלם לייפציג, דאיו אופאמקאנו ומוכנות להציע 50 מיליון ליש"ט עבור הבלם הצרפתי בן ה-21. הלונדוניות סובלות מהגנה חלשה מאוד כאשר הספרס ספגו כבר 29 שערים ב-20 משחקי ליגה והתותחנים אפילו 30 (שער וחצי בממוצע למשחק). עוד לפי המקור, גם ז'וזה מוריניו וגם מיקל ארטטה קיבלו הבטחה שיוכלו לבצע רכש. 

* שם נוסף שארסנל וארטטה מקווים לצרף הוא קשר אתלטיקו מדריד, הצרפתי בן ה-24 תומא למאר. במקביל, על אף שסיכם את תנאיו בהרטה ברלין, מקווים התותחנים להשאיר את גרניט ג'אקה בקבוצה.

פאקו אלקאסר. רוצה לחזור לספרד (Gettyimages)

* ריאל מדריד רוצה לבטל את עסקת השאלתו של הבלם חסוס ואייחו לוולבס, כך לפי "אס" הספרדי. הבלם בן ה-22 רשם שבע הופעות בלבד מאז הצטרף לקבוצה האנגלית בקיץ ולא שיחק כבר חודשיים מסיבות כאלה ואחרות ולעתים אף לא נכלל בסגל, ובקבוצה דואגים לגבי עתידו ומחפשים קבוצה אחרת שתקלוט אותו.

* אינטר סימנה חלוץ חדש על הכוונת: פרננדו יורנטה, חלוצה הספרדי של נאפולי. חזרתו של אלכסיס סאנצ'ס מהפציעה לא משנה את תוכניות הרכש של אנטוניו קונטה, שכבר אימן את החלוץ וזכה איתו באליפות במדי יובנטוס. בינתיים, אוליבייה ז'ירו שמיעט לשחק בצ'לסי והיה מועמד להצטרף – ירד מהפרק.

* ארדה טוראן, הטורקי שמושאל מברצלונה לבשאקשהיר איסטנבול הטורקית, לטענת "אס" שואף לסיים את הקריירה באיסטנבול – אך דווקא בשורות היריבה העירונית, מועדון הפאר גלאטסראיי.

* מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחר הנער בן ה-16, הקשר ג'ודה בלינגהאם השייך לבירמינגהאם סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי