הוא חוזר: וויין רוני יערוך בכורה בדרבי קאונטי

וויין רוני
וויין רוני | Laurence Griffiths/Getty Images)

השחקן האגדי של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה שב למולדתו ויערוך מחר (חמישי) בכורה בקבוצתו החדשה, אשר תארח בארנסלי (21:40, ספורט2). המאמן פיליפ קוקו: "הציפיות גבוהות"

(גודל טקסט)

לכבוד השנה החדשה? אנגליה כולה נרגשת מחזרתו של וויין רוני לכדורגל המקומי. השחקן הוותיק, שחגג לפני כחודש וחצי יום הולדת 34, הצטרף לדרבי קאונטי אחרי שעזב את DC יונייטד האמריקאית ומחר (חמישי) הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שתארח את בארנסלי (21:40, ספורט2).

מלך שערי נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים עזב את הכדורגל האנגלי בסיום עונת 2017/2018, כשסיים את דרכו באברטון, עונה לאחר שהפסיק ללבוש את המדים של השדים האדומים. כעת הוא שב אל הממלכה בתפקיד שהוגדר בעת החתימה (שנעשתה בתחילת אוגוסט האחרון) כמאמן-שחקן.

מאמנה של דרבי כעת ומי שעמו ישתף רוני פעולה הוא לא אחר מאשר פיליפ קוקו ההולנדי, שחקן העבר של ברצלונה ומי שרשם מעל ל-100 הופעות במדי האורנג'. גם הוא התייחס לחזרתו של הכוכב: "הציפיות גבוהות והן יעלו כשהוא יתחיל לשחק. אם שחקן עם האיכויות, הניסיון והקריירה שלו נמצא איתנו אז אני צריך לשמוח. אנחנו צריכים לתת לו כמה משחקים כדי להיכנס לעניינים".


וויין רוני ופיליפ קוקו (DARREN STAPLES/AFP/Getty Images)

עדיין לא ברור האם רוני, שמתאושש מפציעה אך כבר כשיר למשחק, יעלה ב-11 של קבוצתו החדשה או ישולב כמחליף. עם זאת, מכת פציעות והרחקות שסובל ממנה המאמן קוקו מגבירה את סיכויי של השחקן לפתוח בהרכב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות מהתרגשות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי