החלוץ מהליגה ה-4 שהשפיל את ג'ון סטונס גם ברשתות וגם על המגרש

טום פופ חוגג
טום פופ חוגג | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הסיטיזנס אמנם גברו 1:4 על פורט וייל בגביע, אך טום פופ, כובש השער המצמק, הפך לוויראלי ברשת אחרי שפרסם ציוץ בו עקץ את הבלם: "מולו הייתי מבקיע 50 שערים בעונה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא התקשתה יותר מדי לגבור אתמול (שבת) 1:4 על פורט וייל מהליגה הרביעית ולעלות לשמינית גמר הגביע האנגלי, אבל מי שגנב את ההצגה היה דווקא החלוץ של הקבוצה המפסידה, טום פופ, שכבש את השער של קבוצתו מול חניכיו של פפ גווארדיולה. 

אז למה הסיפור הזה כל כך מעניין אתם שואלים את עצמכם? בחודש יוני האחרון נבחרת אנגליה הפסידה 3:1 לנבחרת הולנד  במסגרת ליגת האומות, כאשר ג'ון סטונס, בלם הסיטיזנס, עלה ב-11 של גארת' סאות'גייט ורשם משחק לא כל כך טוב, בלשון המעטה. שחקנה בן ה-34 של פורט וייל צייץ אז בטוויטר: "צפיתי עכשיו בתקציר של המשחק של אנגליה. אני יודע שאני משחק בליגה הרביעית, אני יודע שהוא משחק עבור הנבחרת, אני יודע שהוא מרוויח 150 אלף ליש"ט בשבוע, אני יודע שהוא שחקן יותר טוב ממני – אבל הייתי שמח לשחק נגד ג'ון סטונס בכל שבוע. הייתי מבקיע 40 שערים בעונה".

אחרי שפורט וייל הוגרלה מול סיטי בגביע הציוץ הזה החל לעשות רעש, כשפופ קיבל הזדמנות להוכיח שהוא יכול לבצע את מה שטען על עצמו, ואכן הוא כבש מול אותו סטונס, שפתח בהרכב של התכולים. חשבתם שהשחקן פספס הזדמנות נוספת לעקוץ? מיד אחרי ההדחה פופ צייץ: "אני חייב להגיד שטעיתי לחלוטין כשאמרתי שאכבוש 40 שערים בעונה אם אשחק בכל שבוע מול סטונס. זה יותר לכיוון ה-50".

כמובן שהשחקן הפך לוויראלי באנגליה והפוסט שלו לאחר ההתמודדות זכה ליותר מ-110 אלף לייקים. ביום שלישי מצפה לאלופת הפרמייר ליג (אפשר כבר להגיד האלופה היוצאת?) קרב מול מנצ'סטר יונייטד במסגרת חצי גמר גביע הליגה, וביום ראשון תמשיך את הלו"ז הצפוף שלה כשתפגוש למשחק חוץ את אסטון וילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי