פפ לקראת הדרבי: "לא אאמן לעולם את יונייטד וגם לא את ריאל"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

המאמן התבדח לפני הדרבי (21:55, ספורט1) בחצי גמר גביע הליגה: "אם לא אקבל הצעות - אלך למלדיביים". על המשחק: "הם יריבה נהדרת, אי אפשר לנצח בכל המשחקים הגדולים". מגווייר עשוי להעדר, קהל החוץ לא יגיע

(גודל טקסט)

הוא מחזיק מחזיק בחוזה עד 2021 במנצ'סטר סיטי והספקולציות לגבי עתידו לא פוסקות, על אף שהבהיר שימשיך בשורות אלופת אנגליה. בינתיים, רגע לפני הדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה (21:55, שידור ישיר בספורט1), תואר בו זכתה הקבוצה כמובן אשתקד – פפ גווארדיולה התייחס שוב לעתידו ואמר באיזה קבוצות לא ייאמן לעולם. קשה לומר שהתשובה מפתיעה.

פפ אמר: "אחרי מנצ'סטר סיטי, לא אאמן את מנצ'סטר יונייטד וכמובן שלא אאמן לעולם את ריאל מדריד. בהחלט לא. אני אהיה אולי באיים המלדיביים אם לא יהיו לי הצעות. ובכן, אולי לא במלדיביים כי אין לי מגרשי גולף".

על הדרבי נגד יונייטד: "אני לא יודע מה זה 'השכנים הרועשים. אני יודע מה אנחנו עכשיו. בספרד הדרבים היו ברצלונה נגד אספניול וריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד, וכאן באנגליה זה הדרבי הגדול. באנגליה יש הרבה קבוצות צמרת, לא אחת או שתיים כמו במדינות אחרות. זה משחק חשוב עבור האוהדים שלנו, אני מכיר את המשמעות. משחקים כאלה מאוד חשובים". כזכור, לפני חודש בדיוק הפסידה סיטי 2:1 ליריבה השנואה באיתחאד: "יונייטד קבוצה נהדרת, וכשאתה משחק נגד קבוצות כאלה הרבה פעמים, יהיו כל מיני תוצאות. אני יודע שאנחנו לא יכולים לנצח את כל המשחקים".

אגוארו וז'סוס. הברזילאי עשוי לפתוח ( Nick Potts – PA Images / Contributor)

על הביקורות שספג אולה גונאר סולשיאר: "הוא יודע שכולם מדברים עלינו, אתה חייב לדעת לקבל את זה אם אתה מאמן. אנחנו מאוד חשופים. אם הוא רוצה לחייך אז זה מושלם, ככה הוא. הוא לא צריך להשתנות. חלק רגועים על הקו, חלק מחייכים, חלק משתוללים. מי הכי טוב? המאמן שניצח בשבוע האחרון".

ובחזרה למשחק. "ללא ספק, ההפסד בדרבי האחרון נמצא עמוק בראש של גווארדיולה", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז". הקבוצה רוצה לצאת מאולד טראפורד עם מקדמה לקראת הגומלין שייערך באיתחאד ב-29 בינואר. סרחיו אגוארו השלים משחק מלא במסגרת הגביע האנגלי כך שההערכות הן שגבריאל ז'סוס ישחק במקומו בחוד ההתקפה. קלאודיו בראבו ימשיך בין הקורות.

יונייטד מצפה ל-70 אלף אוהדים במשחק הערב, ובהקשר הקהל, שתי הקבוצות קיבלו החלטה משותפת למנוע מקהל חוץ להגיע לצמד המשחקים מטעמי ביטחון. בקבוצה הזהירו אוהדי סיטי שהצליחו לקנות כרטיסים משום שהמכירה שנפתחה הייתה כללית.

ראשפורד שבר את הקרח עם השער הראשון (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

ראשפורד חוגג בדרבי לפני חודש. סולשיאר רוצה שחזור (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)
 
 
ברמה המקצועית, פול פוגבה וסקוט מקטומיניי ייעדרו בוודאות בשל פציעות כאשר גם הארי מגווייר בספק גדול. אנתוני מרסיאל עשוי לחזור ל-11.. "עלינו לכוון להופעות כאלה כמו בדרבי הקודם", אמר סולשיאר לקראת המשחק. ניצחנו את טוטנהאם וסיטי תוך פרק זמן קצר מאוד ואנחנו מסוגלים לכך. כמובן שסיטי בכושר טוב והם בטוחים בעצמם, זה הולך להיות משחק קשה וחשוב. בהמשך הוסיף: "עלינו לדעת שזו רק מחצית הדרך. שוב דבר לא יוכרע במשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי