"אני מרחם על ראשפורד. בסיטי הוא היה כובש 40 שערים"

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Michael Steele/Getty Images

מיקה ריצ'ארדס, מגן העבר של האלופה: "כמה איכות יש לפפ בקישור, דה בריינה תמיד חושב על מסירה קדימה, ביונייטד רוצים לא לטעות". באנגליה דווח כי אלגרי עשוי להחליף את סולשיאר, שמתכנן צעד דרמטי אחרי הדרבי

(גודל טקסט)

העונה ההפכפכה של מנצ'סטר יונייטד המשיכה עם שבוע שחור. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר התקרבה למקום הרביעי המוליך לליגת האלופות אך בהמשך נכנעה 1:0 לארסנל במשחק רע ולא היוותה יריב בדרבי בחצי גמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי ונכנעה 3:1 באולד טראפורד. לפי הדיווחים באנגליה, מעמדו של אולה גונאר סולשיאר מתערער לחלוטין ושם גדול מאוד מחכה להחליף אותו.

לפי "דיילי מייל", מסימיליאנו אלגרי, המאמן האיטלקי שנפרד מיובה הקיץ אחרי חמש שנים גדולות, מחפש אתגר בחו"ל (מחוץ לאיטליה) ומוכן לחזור לאמן כבר העונה אם יהיה מדובר באתגר משמעותי ומועדון גדול, ולא לחכות לקיץ. עוד נכתב כי הוא מכוון ספציפית להחליף את הנורבגי באולד טראפורד. אלגרי, שזכה בחמש אליפויות ברציפות זכה לתמיכתם הפומבית של מאמנים גדולים כמו מרצ'לו ליפי ופאביו קאפלו. שמו של אלגרי כבר היה כמועמד להצטרף לשדים האדומים.

ואם כבר הדרבי, מגן מנצ'סטר סיטי בעבר, מיקה ריצ'ארדס, התראיין ל"סקיי ספורט" וסיפק ציטוטים שעשויים להרגיז את מנצ'סטר יונייטד. ריצ'ארדס אמר: "אני מרחם על מרקוס ראשפורד. בקבוצה כמו סיטי הוא היה מבקיע 40 שערים בעונה. ברור שבהתקפה לצד אנתוני מרסיאל ודניאל ג'יימס זה לפרקים נראה טוב. אבל תראו את מרכז השדה של סיטי בהשוואה ליונייטד. אני לא רוצה לזלזל, אבל קווין דה בריינה תמיד רואה מסירה קדימה כאופציה. ביונייטד, לעומת זאת, הגישה שלהם היא 'אני לא רוצה לטעות ולאבד כדור".

 

גם שחקן העבר דימיטאר ברבאטוב הביע את עמדתו: "ראשפורד שחקן טוב והוא צריך להפגין מנהיגות על המגרש. הוא צריך להיות קשוח עם חבריו לקבוצה, להתרגז "פאקינג תתנו לי את הכדור" ולחלק הוראות. הוא חייב להראות את הרצון הזה לנצח".
 

בינתיים נכתב באנגליה שסולשיאר כועס על המשחק האחרון ומצא את האשמים, או לפחות חלקם. לפי "סאן", הנורבגי צפוי להעניש את ג'סי לינגארד על יכולתו החלשה והוא לא יכלל בסגל למשחק נגד נוריץ' ביום שבת (16:50, שידור ישיר בספורט2), בהחלטה משותפת יחד עם עוזרו. המאמן הגן בעבר על לינגרד אך נראה כי נגמרה לו הסבלנות כלפיו. הוא כעס על כך שלא מילא את הוראותיו בדרבי ולכן הוחלף במחצית. חואן מאטה עשוי לשחק במקומו ב-11.

לינגארד לא הצליח לכבוש או לבשל בשנה האחרונה וכעת יצטרך לקנות את אמונו של המאמן מחדש. עוד חשוב להזכיר כי חוזהו מסתיים בסיום העונה הבאה וטרם החלו השיחות על הארכת חוזה.

ג'סי לינגארד. סדרת חינוך? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי