גווארדיולה על סאנה: "אנשים משתנים אחרי שלוש שנים"

פפ גווארדיולה, לירוי סאנה
פפ גווארדיולה, לירוי סאנה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

לקראת משחק החוץ של מנצ'סטר סיטי נגד אסטון וילה (ראשון, 18:20 בספורט2), המנג'ר התייחס לקשר: "קודם כל שיבריא, אבל לא מוזר לי שמדברים על עזיבה אפשרית". דה בריינה כשיר, אגוארו ישוב להרכב

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בפרמיירליג יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם ניצחונה של שפילד יונייטד על ווסטהאם ויימשך היום עם שבעה משחקים נוספים כשבמוקד המפגש בין טוטנהאם לליברפול (19:20 בספורט1), אבל יסתיים רק מחר כאשר בבירמינגהאם תהיה זו אסטון וילה שתארח את האלופה מנצ'סטר סיטי (18:20 בספורט2) – האחת נמצאת במרחק נקודה בלבד מעל לקו האדום, ואילו השנייה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד יותר נקודות לאור פיגור 14 נקודות מהמוליכה ליברפול.

וילה ספגה השבוע מהלומה קשה מאוד כאשר איבדה את השוער טום היטון וכן את החלוץ ווסלי, שניהם גמרו את העונה, ואחרי שהודחה מהגביע על ידי פולהאם ורשמה יכולת מעודדת מאוד בלסטר ב-1:1 בחצי הגמר הראשון של גביע הליגה, היא תנסה אולי כנגד כל הסיכויים להפתיע גם את החבורה של פפ גווארדיולה, שהרשימה ביום שלישי האחרון בדרבי כשניצחה 1:3 את יונייטד בגביע הליגה. 

סיטי כבר הוליכה 0:3 אחרי 38 דקות בדרבי באמצע השבוע, אבל הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה תיאטרון החלומות והיא מגיעה למשחק מול הקבוצה ששבה העונה לפרמיירליג במומנטום חיובי. ארבעה ניצחונות רצופים (שניים בליגה) אולי השכיחו במקצת את ההפסד האחרון 3:2 לוולבס וגם העובדה ששחקנים זכו למנוחה בשבת שעברה בוודאי לא הזיקה, אז הקבוצה לא התקשתה להביס בסגל חסר 1:4 את פורט וייל בגביע האנגלי. קווין דה בריינה, שנפגע קלות בדרבי, "כשיר" לפי גווארדיולה וצפוי לפתוח בהרכב כרגיל ונראה שגם סרחיו אגוארו ישוב ל-11.


פפ טען שהוא בסדר לאחר הדרבי. דה בריינה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר גווארדיולה: "תמיד יש לחץ עלינו, זה אף פעם לא משתנה, עלינו לעשות הכל כדי לנצח משחקים. אנחנו צריכים לשחק טוב בכל מסגרת כדי לנצח וכך גם נגד אסטון וילה, גם אם היא קבוצת תחתית. זו קבוצה שעבדה הכל, זה מועדון היסטורי שהיה בצמרת, באמצע וגם בתחתית ואנחנו ננסה להיות דינמיים ככל שאנחנו יכולים ולנצח".

המנג'ר גם התייחס למצבו של סרחיו אגוארו שלא שיחק בדרבי ודיבר על שני הפצועים שקרובים לחזרה, איימריק לאפורט ולירוי סאנה: "אף שחקן לא רוצה לנוח ובטח שלא סרחיו, אני רוצה שכל השחקנים שלי תמיד ירצו לשחק וסרחיו הוא שחקן שיש לו חוש לשערים, הוא חלוץ יוצא מן הכל, פשוט יוצא מן הכלל. הוא יכול להבקיע מכל עמדה. לאפורט? הוא מתאמן איתנו כל יום ולא מרגיש כאבים שאלה חדשות טובות, אבל אני לא יודע מתי הוא יהיה מוכן לשחק. אני רואה שהוא זז טוב על המגרש, אבל אני מחכה לשמוע מהרופא".


צפוי לפתוח. אגוארו (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

על סאנה: "מה שהכי חשוב זה שהוא מחלים היטב מהפציעה. הוא יודע שאנחנו מאמינים בו ומה אנחנו חושבים עליו, כל השאר כבר נוגע אליו ולמועדון. הוא בחור טוב שאני מכיר היטב, אני זה שדחף לצרף אותו למנצ'סטר סיטי, אבל זה לא מוזר מבחינתי שמדברים על כך שהוא עשוי לעזוב כי אני לא יכול לראות אותו על המגרש כרגע. לכל אחד יש את החלומות, השאיפות והרצונות שלו ושל משפחתו ואתה לא נמצא באותו מקום שהיית לפני שלוש שנים. אני קודם כל רוצה שהוא יתאושש מהפציעה ויהיה כשיר, הברך שלו נראית טוב מאוד, אבל זה לא העסק שלי. העתיד שלו לא נמצא בידיים שלי".

שחקן נוסף שדיבר עליו גווארדיולה הוא כוכב אסטון וילה, ג'ק גריליש: "לא הכרתי אותו לפני שהגעתי לאנגליה כי הוא שיחק בצ'מפיונשיפ, והוא פשוט שחקן נפלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי