פפ: "אגוארו יכבוש גם כשהוא ימות", האוהדים בחרו: החלוץ הגדול בהיסטוריה של הפרמיירליג

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

החלוץ הצטנע לאחר שהפך לשיאן השלושערים בליגה ולכובש הזר הבכיר, המאמן קרא לו להישאר וסיפק השוואה עם מסי. שירר בירך, ריצ'ארד חשף: "בהתחלה לא הבנתי את ההייפ סביבו, הוא היה נראה עצלן"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
אמנם זו נחמת עניים עבורה, אבל מנצ'סטר סיטי השתלטה אתמול (ראשון) על המקום השני באנגליה לאחר אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה, שפירקה 1:6 את אסטון וילה, ועוד במשחק חוץ. פפ גווארדיולה רשם ציון דרך עם ניצחון הליגה ה-300 בקריירה שלו – יחד עם תקופותיו הענפות בברצלונה ובאיירן מינכן, והוא עשה זאת ב-390 משחקים בלבד, אך אין ספק שסרחיו אגוארו גנב את ההצגה.
 
 
החלוץ הארגנטינאי שכבש שלושער מספר 12, יותר מכל אחד אחר בליגה, הפך לכובש הזר המצטיין בהיסטוריה של הפרמיירליג כשהגיע ל-177 שערים, שניים יותר מתיירי הנרי הצרפתי.  הארגנטינאי נזקק  לשני משחקים פחות מהצרפתי (255 לעומת 257) והוא כובש בממוצע כל 106 דקות – הרקורד הטוב איי פעם. הארי קיין למשל כובש 121 דקות, הנרי כל 122 דקות, גבריאל ז'סוס כל 123 דקות.  אגוארו, שמדורג רביעי בכובשי השערים בממלכה בכל הזמנים, זקוק לעשרה שערים בלבד כדי להשתוות לאנדי קול. 
 
 
אגוארו התרגש: "אני מאוד מרוצה מהניצחון וכמובן שמח שבדרך רשמתי ציון דרך עם שחקני על כמו תיירי הנרי, פרנק למפארד ואלן שירר. אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה שהפכו את המסע הזה לאפשרי ולכל מי שעוזר לי להיות טוב יותר בכל רגע". 
 

עוד לפני שפירגן לחלוץ שלו, פפ גווארדיולה ביקש שיישאר, שכן הארגנטינאי שמחזיק בחוזה עד 2021 טרם האריך את חוזהו: "זה תלוי בו, זו החלטה רק שלו". פפ הוסיף: "הוא שחקן ענק, עזר לשפר את הליגה האנגלית, אין הרבה כמוהו בהיסטוריה של הליגה הזו. זה מראה לא רק על איכות אלא גם על עקביות. הוא יכבוש שערים גם כשהוא ימות", התבדח. כשנשאל האם הוא החלוץ הטוב ביותר אותו אימן, אמר: "ליאו מסי הוא הכל, הוא גם מספר 9, אבל אגוארו מספר 2".
 
 
החלוץ זכה לשבחים בממלכה. אלן שירר צייץ וכתב: "ברכות לכבוד יום מיוחד עבור שחקן מיוחד", חבריו לקבוצה העלו פוסטים ברשתות החברתיות. בסקר של "BBC" שעדיין פתוח, 33% הצביעו כי הוא החלוץ הגדול בהיסטוריה של הליגה האנגלית, כאשר 31% בחרו בשירר עצמו והנרי שלישי עם 24%. גונדואן כתב ברשתות החברתיות: "איך לעזאזל הוא עושה את זה", והוסיף סמיילי.

מיקה ריצ'ארס, מגן העבר של סיטי, כתב בטור מיוחד: "בפעם הראשונה לא הבנתי את כל ההייפ סביבו, הוא הגיע ככוכב אבל היה נראה רדום ועצלן. עד שהוא שיחק את המשחק הראשון בקבוצה, הכל היה שונה. אני מרגיש שאולי לא הערכתי אותו מספיק. התנועה שלו כשסיטי תוקפת היא מדהימה. כשהוא לא שיחק אצל פפ, הוא היה יכול להיות מתוסכל, אבל מעולם לא הלתלונן. הוא כאילו מעביר מסר – אתה (פפ) יכול לשחק עם מי שאתה רוצה, אבל כשאני אשחק – אני שוב הולך להבקיע". "הוא יהיה בן 31 בקיץ, זו העונה התשיעית שלו ויש לו תחרות קשה על ההרכב. הוא אמור להרגיש איך יורש נכנס לנעליו, אבל הוא כל הזמן משתפר, הוא לא נח לרגע, הוא בכושר טוב כמו בכל שנה", נכתב ב"סקיי ספורטס".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי