פעם ביחד במונאקו, בעתיד בליברפול? פאביניו במסר לאמבפה: "אשמח אם תצטרף"

קיליאן אמבפה חוגג עם פאביניו במדי מונאקו
קיליאן אמבפה חוגג עם פאביניו במדי מונאקו | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

הקשר קרא לכוכב פ.ס.ז', ששיתף איתו פעולה בקבוצה מהנסיכות, להצטרף לאלופת אירופה. והאם הוא פתח חזית עם ניימאר? "אמבפה יזכה בכדור הזהב לפניו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מונאקו של 2016/2017, שהחזירה את תואר האליפות למועדון מהנסיכות אחרי 17 שנה, הייתה קבוצה מיוחדת. לאונרדו ז'רדים עמד על הקווים, ועל המגרש שיחקו כוכבים צעירים שהצעידו את המועדון לאליפות השמינית בהיסטוריה שלה – ברנרדו סילבה, טימואה בקאיוקו, בנג'מין מנדי, תומא למאר, פאביניו וכמובן קיליאן אמבפה. אליהם התווספו שחקנים ותיקים כמו ז'ואאו מוטיניו ורדאמל פלקאו שהובילו את הקבוצה לתואר הנכסף.

מתוך כל השחקנים שרשומים למעלה, רק בקאיוקו משחק היום במועדון, אך כמושאל לצ'לסי, אחרי שנמכר לבלוז תמורת סכום גבוה של 40 מיליון יורו ולא השתלב טוב באנגליה. מי שמככב היום במדי ליברפול הוא הקשר האחורי הברזילאי, פאביניו, שצוטט היום (שני) בתקשורת האנגלית וקרא לכוכב הכי גדול מבין הרשימה הזו – אמבפה, להצטרף אליו לאלופת אירופה, ומי שמסתמנת גם כאלופת הפרמיירליג הבאה.


פאביניו (Laurence Griffiths/Getty Images)

"אני אשמח אם אמבפה יצטרף לליברפול, אני רוצה לקבל אותו כאן בברכה", העביר פאביניו מסר לחלוץ פאריס סן ז'רמן. בנוסף, שיבח את הכוכב הצעיר ואולי אפילו פתח חזית עם ניימאר, חברו של הקשר לנבחרת ברזיל ומי שמשחק לצד אמבפה אצל אלופת ספרד.

"אמבפה יזכה בכדור הזהב לפני ניימאר", הצהיר פאביניו. בנוסף, שחקנה של ליברפול חושב שכדור הזהב של 2019, בו זכה ליאו מסי, היה צריך ללכת דווקא לאחד מחבריו לקבוצה אחרי הזכייה בליגת האלופות. "סאדיו מאנה ראוי לבלון ד'אור, הוא השחקן הכי טוב בליברפול".

ניימאר חוגג עם אמבפה במדי פ.ס.ז' (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי