מוריניו: מתי קיין יחזור? אולי באפריל, אולי בעונה הבאה. אריקסן? הוא לא בשיאו"

כריסטיאן אריקסן, ז'וזה מוריניו
כריסטיאן אריקסן, ז'וזה מוריניו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

התרנגולים, שטרם ניצחו ב-2020, יארחו את מידלסברו (21:55, ספורט1) במשחק החוזר בגביע והמאמן אישר שהקשר צפוי לשחק על אף הביקורת והמעבר המסתמן לאינטר. וגם: המנג'ר לא מקנא בסיטי ובליברפול

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מאז פתיחת השנה החדשה, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו עדיין לא ניצחה על אף שרשמה כבר שלושה משחקים בסך הכל, ואם זה לא מספיק, החלוץ הארי קיין ספג פציעה קשה והערב (21:55, שידור ישיר בספורט1) היא תארח את מידלסברו במשחק החוזר במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. במשחק הקודם נפרדו הקבוצות ב-1:1 כשלוקאס מורה מנע הפסד בדקה ה-61. 

אחת השאלות הגדולות סביב המשחק הייתה האם כריסטיאן אריקסן, שלפי הדיווחים קרוב לעזוב לאינטר באופן מיידי, ישחק או לא. מוריניו פתר את התעלומה כשאמר: "האם זה אריקסן הטוב ביותר? אני צריך להיות כנה ולהגיד שלא. אני יודע מהן הסיבות. אני לא אידיוט. שחקן במצב הזה, גם אם הוא רוצה, ואני לא מבקר אותו – זה נורמלי שהוא לא בשיאו. הוא עוזר לנו במשחקים בהם שיחק, הוא תרם נגד אולימפיאקוס ונוריץ'. הוא ישחק מחר (היום), יש לנו משחק בשבת ואולי הוא ישחק שוב בשבת".

על פציעתו של הארי קיין: "אנחנו ננסה לעשות את הטוב ביותר גם בלעדיו, אתם שואלים אותי ואני עונה את אותו הדבר. אני לא יודע מתי הוא יחזור. אולי בסוף אפריל, אולי במאי, אולי בעונה הבאה". החלוץ, כזכור, נפצע בברכו במהלך המשחק נגד סאות'המפטון, נותח וייעדר לפחות עד אפריל.
 

על הסגל של קבוצתו: "אני לא מקנא בקבוצות אחרות. הסגל הזה הוא מה שיש לי. ראיתי את מנצ'סטר סיטי נגד אסטון וילה, הסתכלתי על הספסל וראיתי את ראחים סטרלינג, ברנרדו סילבה, ניקולס אוטמנדי, אילקאי גונדואן. את ליברפול ראיתי גם כן, יש להם רשימת פצועים גדולה כמו נבי קייטנה, פאביניו, דיאן לוברן, וההרכב חזק מאוד. אבל יש לי קבוצה מדהימה. זה מועדון אחר".

לפי "אינדפנדנט", הפציעה של החלוץ בהחלט שינתה את התוכניות וכעת מוריניו דרש מההנהלה שני חלוצים חדשים, כשקשישטוף פיונק, שחווה עונה רעה במדי מילאן, הוזכר שוב כמועמד. גם פרננדו יורנטה ששיחק בקבוצה ועזב בקיץ, וכריסטיאן בנטקה, מהווים אופציות לחיזוק. אחד מהם עשוי להצטרף לג'דסון פרננדש, הפורטוגלי בן ה-21 של בנפיקה שיכול לשחק גם כמגן ועל פי הדיווחים סיכם על הצטרפותו ל-18 חודשי השאלה עם אופציית רכישה על ידי התרנגולים.

 
 

הפורטוגלי לא לקח קבוצה באמצע העונה מאז תחילת דרכו כמאמן, ב-2002 כשעשה זאת בפורטו: "זו הפעם השנייה בלבד. גם הפעם הראשונה לא הייתה קלה כי זה היה סוף עידן של הקבוצה, עידן ללא תארים. פורטו לא ניצחה. אני לא רוצה להמעיט בערכו של הדור ההוא של פורטו. היו 12 שחקנים בחוץ, הכל התחיל מהתחלה. אמרתי להם לשכוח מהדברים הרעים של העבר וגם מהטובים – ולבנות משהו חדש".

קשישטוף פיונטק (Marco Luzzani/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי