העברות: פרננדס יחתום ביונייטד, גביגול יישאר בפלמנגו

ברונו פרננדס
ברונו פרננדס | PAU BARRENA / Contributor

קשר ספורטינג ליסבון יעבור לשדים האדומים בתמורה ל-60 מיליון יורו, החלוץ הברזילאי יעזוב את אינטר ויחזור למחזיקת הליברטדורס. וגם: אקס דורטמונד ישתף פעולה עם מראדונה ואקס מכבי פ"ת עזב את בלגיה

(גודל טקסט)

 רשמי
* אקס בורוסיה דורטמונד ונבחרת פרגוואי לוקאס באריוס בן ה-35 חתם, חימנסיה לה פלאטה של דייגו מראדונה.

* אקס מכבי פתח תקווה, חביב חביבו שוחרר מלוקרן. הקבוצה מליגת המשנה בבלגיה בה משחק גם עומרי בן הרוש נמצאת במקום האחרון והיא בדרכה לרדת שתי ליגות בתוך שנתיים.

שמועות
* כל הדיווחים מצביעים על כך שברונו פרננדס בדרך למנצ'סטר יונייטד, לאחר ששיחק ככל הנראה את משחקו האחרון בקבוצה במדי ספורטינג בדרבי של ליסבון. השדים האדומים צפויים לשלם כ-60 מיליון ליש"ט עבור הקשר המחונן בן ה-25.

* גבריאל ברבוסה הידוע כ'גביגול', בדרך חזרה לפלמנגו. החלוץ בן ה-23 שנבחר לשחקן המצטיין בדרום אמריקה יעזוב את אינטר באופן סופי בתמורה ל-15 מיליון יורו ועוד שלושה מיליון יורו על בונוסים.


גבריאל ברבוסה (Raul Sifuentes/Getty Images)

* לפי 'סקיי ספורט גרמניה' באיירן מינכן בטוחה כי תצליח להחתים את שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי לירוי סאנה. כזכור הגרמני היה מבוקש בקבוצה גם בפתיחת העונה, אך בשל פציעתו, הבווארים מעדיפים לדחות את רכישתו במספר חודשים.

* באיטליה מדווחים שאינטר חייבת להיפטר ממתיאו פוליטנו כדי שיוכלו להשלים את עסקת אוליבייה ז'ירו. עוד נכתב כי האיטלקי שהיה אחד המצטיינים של הנראזורי בעונה שעברה כבר היה סגור ברומא, אך המו"מ פוצץ ברגע האחרון.


באיירן עדיין מחכה. לירוי סאנה (Gettyimages)

* עוד שחקן שלא השתלב באינטר העונה הוא ולנטינו לזארו האוסטרי והוא עשוי לעבור בהשאלה למוליכה הגרמנית ר.ב. לייפציג בהשאלה כאשר גם ורדר ברמה ו-ווסטהאם הוזכרו כמועמדות לצרף את האוסטרי בן ה-23.

* בלם אטאלנטה רוג'ר איבנז בן ה-21 שלא שיחק העונה בסרייה א', יעבור במהלך השבוע בדיקות רפואיות ברומא ויחתום באופן רשמי. עלות העסקה עשויה להגיע עד תשעה מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי