ראשפורד ייעדר לפחות חודש וחצי, סולשיאר: "שוקלים אופציות לטווח הקצר"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Michael Regan/Getty Images

יונייטד המשיכה עם מאזן החוץ האיום שלה (3 ניצחונות ב-16 משחקי הפרמיירליג האחרונים) אך ההפסד לליברפול לא היה הבשורה הרעה. המאמן הודה: "נרצה לקבל שחקנים גם בהשאלה". וגם: קין תוקף את מרסיאל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הייתה הקבוצה היחידה שהצליחה לעצור את ליברפול של יורגן קלופ, כשכפתה עליה 1:1 באולד טראפורד בחודש אוקטובר. אלא שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הבינה מהר מאוד שהברק לא מכה פעמיים ואנפילד זה סיפור אחר. יונייטד נכנעה 2:0 ורשמה הפסד תשיעי מתוך 16 משחקי חוץ האחרונים שלה בפרמיירליג (3 ניצחונות בלבד) כשבשמונה מהם היא לא מצליחה לכבוש. "לא באמת היה להם סיכוי", נכתב ב"סקיי ספורטס". "איום לא באמת ממשי", נכתב ב-"BBC". השדים האדומים עדיין רחוקים ארבע נקודות מצ'לסי הרביעית בטבלה בקרב על המקום המוליך לליגת האלופות.

הבשורות הרעות לא הסתכמו בהפסד. מרקוס ראשפורד, השחקן הטוב ביותר של הקבוצה (19 שערים העונה) שכמובן נעדר מהמשחק בשל פציעה בגבו – ייעדר לפחות חודש וחצי.  "זה חוסר מזל גדול עבורו, הוא יהיה בחוץ לזמן מה", אמר סולשיאר. "בדרך כלל זמן ההיעדרות הוא חודש וחצי ואז זקוקים לזמן להתאוששות ולשיקום". המאמן הכריז על רצונו לראות חלוץ חדש בינואר לאור הפציעה: "זה מצב מצער. אנחנו צריכים להסתכל על כמה עסקאות גם לטווח הקצר. אם יש שחקנים מתאימים אז נוכל לקנות, אפילו לקבל בהשאלה".

גארי נוויל, שחקן העבר ופרשן "סקיי ספורטס" כתב בטור דעה: "יונייטד חייבת לצאת לשוק, הם זקוקים נואשות למישהו שיעמוד בחוד עם נוכחות פיזית וקצת יותר בגרות. הם צריכים עוד שחקן. הם התקשו להיכנס לשוק ולמצוא חלוץ חדש אחרי עזיבת רומלו לוקאקו ולא הצליחו וזה משמעותי".


מרקוס ראשפורד. בשורות רעות למנצ'סטר יונייטד (Alex Livesey/Getty Images)

 
 
שחקן עבר נוסף, רוי קין, מצא קורבן אחר להפסד ומתח ביקורת חריפה על אנטוני מרסיאל שרשם החמצה גדולה להשוות את התוצאה כשפרץ לרחבה אבל בעט לשמיים. קין כתב: "הקבוצה השקיעה מאמץ עצום, ברור שבמשחקים כאלה יש מצב אחד או שניים. בעיניי ההחמצה של מרסיאל מסכמת את התקופה שלו ביונייטד. הוא היה חייב לבעוט למסגרת. הוא לא מספיק טוב למנצ'סטר יונייטד"
 

כשניתח את המשחק, סולשיאר ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "השחקנים נתנו הכל. לחצנו עליהם 25-30 דקות. אני מאוכזב מאוד אחרי שספגנו שער במצב נייח ובשער השני כבר הפקרנו את העורף, אבל היו הרבה נקודות חיוביות. הרגשתי במחצית השנייה שהצגנו משחק ממש טוב מול קבוצה גדולה ובמגרש קשה. לא הייתה לנו איכות בפעולה האחרונה".

אנטוני מרסיאל. ספג ביקורת קשה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי