ארטטה: "הולכים בכיוון חיובי". מרטינלי השתווה לאנלקה

גבריאל מרטינלי
גבריאל מרטינלי | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

מאמן ארסנל היה מרוצה מה-2:2 נגד צ'לסי: "הבחורים עושים כמיטב יכולתם, זה היה לילה מיוחד עבור כולם". הברזילאי הפך לבן העשרה הראשון בקבוצה שכובש לפחות 10 שערים בעונה מאז הצרפתי. וגם ציון הדרך של לואיז

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עוד משחק של ארסנל עם מיקל ארטטה על הקווים ועוד תיקו. מאז שעוזרו של פפ גווארדיולה בסיטי עזב את האלופה האנגלית לטובת משרת המאמן הראשי בארסנל, רשם המאמן תוצאת תיקו רביעית בששת משחקיו הראשונים בפרמיירליג. עם זאת אפשר להגדיר את התיקו הזה כמתוק מכולם.

ארסנל נותרה בעשרה שחקנים לאחר אדום ישיר של דויד לואיז החל מהדקה ה-26, חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:2 סוער נגד צ'לסי בסמפורד ברידג'. אגב לואיז הוא השחקן הראשון שעוזב את צ'לסי ומורחק מולה במשחק ראשונה לראשונה מאז ויני ג'ונס ב-1995.

לכן אין זה מפתיע שהפעם ארטטה היה מרוצה היכולת של חניכיו בסיום המשחק: "אני באמת מעריך מה שהבחורים עשו נגד יריבה מסוג כזה ובאצטדיון כזה. לא הייתי כאן עד לפני כמה שבועות, אבל הם מנסים לעשות את מה שאני דורש שמיטב יכולתם. מרוצה מיכולת המנהיגות שלהם, זה בדיוק מה שרציתי לראות. אנחנו הולכים בכיוון הנכון ואני חושב שהלילה הוא מיוחד עבור כולם".


גאה בשחקנים. מיקל ארטטה (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

מי שהצטיין בשורות התותחנים היה ללא ספק הברזילאי גבריאל מרטינלי שכבש את שער השוויון אחרי שניצל טעות חמורה של אנגולו קאנטה, כבש את שער השוויון וגם עשה היסטוריה קטנה בקבוצה. החלוץ בן ה-18 הפך לבן העשרה הראשון מאז ניקולא אנלקה בעונת 1998/98 שכובש לפחות עשרה שערים בכל המסגרות. 

גם באנגליה פרגנו לחלוץ וב'מירור' נכתב כי הוא הפגין קור רוח מול השער והוא אחד מהשחקנים שעברו שינוי חיובי מאז מונה ארטטה לקבוצה, לצידו של הקטור ביירין וגרניט ג'אקה.

בן העשרה האחרון שכבש עשרה שערים בעונה עד מרטינלי. ניקולא אנלקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי