העברות: באיירן רוצה את דוגלאס קוסטה, לייפציג בעקבות דני אולמו

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | DIMITAR DILKOFF / Contributor

הבווארים, שקיבלו בהשאלה את המגן אודריוסולה עד תום העונה, ינסו להחזיר את הקשר ששיחק בעבר במועדון. מוליכת הבונדסליגה הציעה 23 מיליון יורו עבור הספרדי. וגם: יונייטד מחפשת חלוץ, למאר יעזוב את אתלטיקו?

(גודל טקסט)

רשמי
* גארי קגלמאכר בן ה-31 השלים כצפוי את מעברו לפניארול האורוגוואית וישחק תחתיו של שחקן העבר האגדי דייגו פורלאן. המגןקשר בן ה-31 שיחק עונה אחת במכבי חיפה כזכור (2016/17).

* סטפנוס אתנסיאדיס הידוע בכינויו "קלאוס" חתם בקבוצת סמרה הרוסית. אקס מכבי חיפה ששיחק במועדון במשך חצי שנה וכבש שער בודד, מצטרף לקבוצה בה משחקים ראדו גינסארי ודיאן ראדוניץ'


* אלברו אודריוסולה, המגן הימני הצעיר של ריאל מדריד (24) הושאל רשמית לבאיירן מינכן עד לתום העונה ללא אופציית רכישה.

שמועות
* ליברפול דחתה את בקשתה של סביליה לצרף את שרדאן שאקירי בהשאלה עד תום העונה, כך נטען ב-,BBC". אלופת אירופה לא רוצה לבצע שינויים בסגל השחקנים בחורף והייתה מוכנה לדון רק על מכירתו של הקשר משוויץ בתמורה ל-30 מיליון יורו, כך שהצעתה של סביליה לקבל את השחקן בהשאלה עם אופציית רכישה – נשללה

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה בחיפושים אחרי חלוץ לאור פציעתו של מרקוס ראשפורד. לפי ה"סאן", השם החדש שעלה כמועמד הוא קשישטוף פיונטק, החלוץ הפולני של מילאן שעלול לסבול מהגעתו של זלאטן וכבש העונה רק ארבעה שערי ליגה. לפי הדיווח, אולה גונאר סולשיאר כבר שוחח עם השחקן עוד לפני פציעתו של ראשפורד, ויונייטד רוצה לצרפו באופן מיידי אך היא מתמודדת גם מול טוטנהאם וניוקאסל.


קשישטוף פיונטק. מועמד למנצ'סטר יונייטד (Marco Luzzani/Getty Images)

* ניוקאסל רוצה לצרף את דני רוז כמחליפו של יטרו וילמס, המגן ההולנדי שגמר את העונה. כזכור, רוז התעמת עם ז'וזה מוריניו באימון כאשר לא אהב את התנהולתו של המאמן שטען כי לא שותף במשחק האחרון בשל פציעה. הספרס השיבו למגפייז כי הם לא מוכנים להשאיל את השחקן אלא רק למכור.


שאקירי עם קלופ. ליברפול לא מוותרת על הקשר (Gettyimages)

* לפי "סקיי איטליה", סוסו, קשר הכנף הספרדי של מילאן, ביקש לעזוב את הקבוצה ונועד אתמול בלילה עם פאולו מאלדיני בסן סירו. לקשר אין סוכן כרגע ולכן הוא מטפל לבד בענייניו. סוסו אמנם היה שחקן הרכב רוב העונה אך לא שותף כלל בשני משחקי הליגה האחרונים. מאלדיני הבהיר לו על אף הרצון של סביליה ורומא לצרפו כי לא ישוחרר בפחות מ-25 מיליון יורו.

 
 
* לפי "בילד", באיירן מינכן החליטה סופית שלא לממש את אופציית הרכישה של פיליפה קוטיניו. הקשר הברזילאי שהגיע הקיץ בהשאלה כבש שישה שערים ורשם עוד חמישה בישולים ב-16 הופעות בבונדסליגה. קוטיניו יחזור לברצלונה בתום העונה.

 
 * סטיבן אנזונזי, קשרה של רומא שמושאל לגלאטסראיי, נמצא על הכוונת של ווסטהאם. הצרפתי נדחק לספסל של הקבוצה הטורקית ורשם העונה 15 הופעות בלבד ולפי ההערכות ישמח לחזור לאנגליה שם שיחק במשך שש שנים במדי בלקבורן וסטוק סיטי (2009-2015).

קוטיניו. באיירן החליטה שיעזוב בקיץ (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

 
* שוב בגרמניה, באיירן מינכן רוצה להחזיר לשורותיה את הקשר דוגלאס קוסטה, כך לטענת "בילד". הבווארים זקוקים לשחקני כנף לאור פציעותיהם ארוכות הטווח של סרג' גנאברי וקינגסלי קומאן. קוסטה עצמו גם לא ממש בריא ומיעט לשחק העונה ביובה בשל פציעות. לפי הדיווח, באיירן תרצה לקבל את הקשר בהשאלה, לאחר שהמאמן האנזי פליק התייעץ עם שחקנים בכירים בחדר ההלבשה.

* באיטליה דווח כי גם לייפציג מוליכת הבונדסליגה רוצה לצרף את דני אולמו והגישה הצעה בגובה 23 מיליון יורו. מנגד, דינמו זאגרב דורשת 25 מיליון יורו לפחות. לקשר יש חוזה בקרואטיה עד 2021. ב"מונדו דפורטיבו" חיזקו את הדיווחים וייתכן שיעזוב עוד בחורף.

 
* זה לא סוד שאתלטיקו מדריד רוצה לצרף את אדינסון קבאני וגם הוא רוצה לעבור לשורותיה, כפי שסיפרה אימו. ב"מארקה" נכתב שמי שיישלם את המחיר כדי שאתלטיקו תוכל לעמוד בעלויות הוא הקשר הצרפתי תומא למאר, שהגיע בקיץ 2018 כשחקן הרכש היקר בתולדות המועדון ולא עמד בציפיות. בספרד דווח כי משחק הליגה הבא, נגד לגאנס ביום ראשון – עשוי להיות משחקו האחרון בקבוצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי