"ברנלי גרמה לסולשיאר לצלול לעומק הסיוט הכי גדול שלו"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

בתקשורת האנגלית לא ריחמו על מנצ'סטר יונייטד ומאמנה אחרי ההפסד 2:0 לקבוצה של שון דייץ'. האוהדים מחו נגד משפחת גלזר ועזבו מוקדם את האצטדיון, מאוריסיו פוצ'טינו שוב מוזכר כמי שעשוי להגיע

(גודל טקסט)

התקופה הלא טובה שלא מנצ'סטר יונייטד הולכת ומתגברת. השדים האדומים הובכו אתמול (רביעי) כאשר נכנעו באולד טראפורד 2:0 לברנלי הקטנה, ובאנגליה קטלו את ההופעה וכמובן את המאמן, אולה גונאר סולשיאר, שנאלץ להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלו, מרקוס ראשפורד הפצוע, שזו מכה גדולה בפני עצמה עבור הקבוצה.

"הניצחון הקודם של ברנלי מול לסטר נתן להם את הביטחון להנחית מכה הרסנית על קבוצה אחרת עם שאיפות להגיע לליגת האלופות וגרמה לסולשיאר לצלול לעומק הסיוט הכי גדול שלו", נכתב בתקשורת האנגלית. עוד צוין כי סגן היו"ר, אד וודוורד, יישב ביחד עם משפחת גלזר, בעלי המועדון, וידונו בעתידו של המאמן סולשיאר, שהלחץ עליו רק גובר וגובר.

עוד נכתב כי העובדה שמאמן כמו מאוריסיו פוצ'טינו נמצא כרגע ללא קבוצה עשויה להביא לפיטוריו של הנורבגי ופנייה לארגנטינאי, שהוביל את טוטנהאם להצלחה ענקית. כחלק מהמשבר, הקבוצה מתחילה לאבד גם את האוהדים. אם בעבר הם היו אחד הנכסים הגדולים של המועדון, אתמול לא מעט מקומות נותרו ריקים באצטדיון הביתי לקראת הסיום והקהל הזועם אף הביע את מחאתו על בעלותה של משפחת גלזר.


מאוריסיו פוצ'טינו. יגיע ליונייטד? (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

בכל מקרה, אם סולשיאר יישאר בתפקיד או לא, במועדון יזרזו את החיזוק של ינואר ומבינים שהם יצטרכו לשפוך כסף, שכן שום שחקן עדיין לא הצטרף לשדים האדומים והשם החם ברשימה הוא כמובן של ברונו פרננדש מספורטינג ליסבון, שנקשר למועדון כבר תקופה ארוכה. 

אגב, זה היה הניצחון הראשון של ברנלי על יונייטד בחוץ מזה כמעט 58 שנה, והראשון של ברנלי על יונייטד בכלל לראשונה מאז 2009. ומה היה לסולשיאר עצמו להגיד על ההפסד? "זה לא היה הלילה הכי טוב של מנצ'סטר יונייטד. השחקנים נתנו את כל מה שיש להם, אבל הם חווים את התקופה הזו בפעם הראשונה בחיים שלהם".

"כשאתה משחק במנצ'סטר יונייטד אתה משחק במועדון הגדול והטוב ביותר בעולם", המשיך המאמן והוסיף: "חלק מהשחקנים שיחקו רק 10-15 משחקים כאן וזה לא קל להם. אני מגבה אותם ואעזור להם לעבור את זה. אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר כרגע חוץ מלהודות שזה לא מספיק טוב, אבל אני האחראי על מה שקורה וכולנו יודעים שאנחנו חייבים להתחזק. אני גם יכול להבין את האוהדים שמאוכזבים".

המאמן גם אמר לקראת השבוע האחרון בו חלון ההעברות פתוח: "אנחנו עוברים על זה ובתקווה נצליח להשיג משהו". במקביל, מנג'ר טוטנהאם ואקס השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, סיפק מעין עקיצה בדרכו הייחודית כאשר במסיבת העיתונאים לאחר ה-1:2 של קבוצתו על נוריץ' שאל: "אז ברונו פרננדש מגיע ליונייטד או לא? נסעו לליסבון והוא לא מגיע?".

סולשיאר מנחם את דניאל ג'יימס (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי