זה מתקרב: אריקסן על סף חתימה באינטר, בלם ריאל הושאל לגרנאדה

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Catherine Ivill/Getty Images

העברות: קשר טוטנהאם מתקרב מאוד לנראזורי, ואייחו סיים השאלה בוולבס וחזר לליגה הספרדית. וגם: ניק פופ מועמד לצ'לסי, למאר עשוי להגיע לפרמיירליג ויונייטד מחפשת חלוץ

(גודל טקסט)

רשמי
* אחרי חתימת ויקטור מוזס באינטר, ולנטינו לזארו האוסטרי עזב את הנראזורי בהשאלה לניוקאסל עד לסיום העונה תמורת מיליון וחצי יורו.

* ארון מוי, כוכבה של האדרספילד, עזב את הקבוצה מהצ'מפיונשיפ ועבר לברייטון. השחפים שילמו עבורו שישה מיליו יורו.

* זוכרים את אנדרז' שפוראר? החלוץ שכבש את השער של סלובניה ב-1:1 מול נבחרת ישראל באצטדיון סמי עופר בחודש מרץ האחרון נמכר מסלובאן ברטיסלבה לספורטינג ליסבון תמורת שש מיליון יורו. הסקורר בן ה-25 כבש העונה 12 שערים ב-11 הופעות בליגה הסלובקית.

* חסוס ואייחו שלא זכה לדקות משחק רבות בוולבס, חזר לריאל מדריד והושאל עד תום העונה לעולה החדשה גראנדה, במטרה לזכות לדקות משחק משמעותיות יותר.


שמועות

* עסקת כריסטיאן אריקסן לאינטר על סף חתימה, כך לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית. הקשר הדני סיכם את כל תנאיו מול הנראזורי, שעל פי הדיווחים הגיעו להסכמה עם טוטנהאם על דמי העברה בסך 18 מיליון יורו. לאורך כל התקופה האחרונה התרנגולים לא ירדו מדרישתם ההתחלתית שעמדה על 20 מיליון יורו, אך כעת הגיעו לסיכום ונראה שחתימה היא רק עניין של זמן.

* לידס מהמקום השני בצ'מפיונשיפ מכוונת לעליית ליגה ורוצה את החלוץ ז'אן קווין אוגוסטין, אשר מושאל מלייפציג למונאקו.

*אחרי פציעתו של מרקוס ראשפורד, מנצ'סטר יונייטד מחפשת חלוץ ובתקשורת האנגלית הועלו שני שמות מפתיעים במיוחד שעשויים להגיע בהשאלה לשדים האדומים: איסלאם סלימאני ממונאקו ואודיון איגאלו משנגחאי שנחווה.

* ב"בילד" הגרמני מדווח שלייפציג הגישה הצעה עבור בלם צ'לסי, אנדראס כריסטנסן, אשר איבד את מקומו בהרכב של הבלוז.


אנדראס כריסטנסן (Gettyimages)

* טוטנהאם הציבה תג מחיר לויקטור וואניאמה: תשע מיליון יורו. עם זאת, אם לא יימכר בימים הקרובים מחירו עשוי לרדת עוד יותר לקראת סוף החלון.

* לפי ה'מירור' האנגלי, ארסנל מובילה על טוטנהאם במירוץ להחתמת תומא למאר. אתלטיקו מדריד, כך על פי אותו פרסום, מוכנה למכור את הצרפתי כדי לממן את רכישת אדינסון קבאני מפריז סן ז'רמן כבר במהלך החלון הנוכחי.

* לפי העיתונאי פבריציו רומנו, אתלטיקו מדריד נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אדינסון קבאני, שיסיים בתום העונה את חוזהו בפריז סן ז'רמן. החלוץ מבוקש גם על ידי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אולם נכון לרגע זה הוא מעדיף להצטרף לקבוצה של דייגו סימאונה, שהגישה לו את ההצעה הטובה ביותר ומעוניינת להחתימו עד 2022.


תומא למאר. בדרך לפרמיירליג? (Gettyimages)

* ב'דיילי מייל' הבריטי טוענים שצ'לסי שמה עין על השוער ניק פופ מברנלי, שעשוי להצטרף בשל יכולתו הירודה של קפה. לאור כושרו של הספרדי שנרכש לפני כ-18 חודשים מאתלטיק בילבאו תמורת סכום שיא, הבלוז מעוניינים לייצר תחרות על עמדת השוער הראשון.

* ב'מונדו' דפורטיבו' סבורים שברצלונה מחפשת את הנוסחה להחתמת רודריגו, שמיועד למלא את החלל שהותירה פציעתו של לואיס סוארס בחלק הקדמי. לפי הדיווח, ולנסיה דורשת כ-60 מיליון יורו על החלוץ, סכום שעלול להקשות על אלופת ספרד להשלים את המהלך.

* לפי 'סקיי ספורטס', אלפרדו מורלוס נמצא חזק על הכוונת של סביליה, שמחפשת בנרות מחליף לחאבייר הרננדס שעזב ל-MLS. החלוץ בן ה-23, שכבש העונה לא פחות מ-28 שערים בכל המסגרות במדי גלאזגו ריינג'רס, מבוקש גם על ידי טוטנהאם ואינטר.

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי