אוהדי מנצ'סטר יונייטד מאיימים להחרים את המשחק נגד וולבס

אולד טראפורד
אולד טראפורד | Alex Livesey/Getty Images

אוהדי השדים האדומים צפויים למחות במחזור הפרמיירליג הבא נגד הזאבים ובכוונתם שבדקה ה-58 ינטשו את האולד טראפורד כמה שיותר צופים, בניסיון להבהיר לראשי המועדון את דעתם על מצב הקבוצה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מובכת ומושפלת אחרי 2:0 ביתי נגד ברנלי במחזור הפרמיירליג האחרון ולאוהדים זה הספיק. מחר תתארח הקבוצה אצל טרנמיר מתחתית הליגה האנגלית הראשונה במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע (ראשון, 16:50 בספורט1), אבל יושבי האולד טראפורד כבר חושבים על המשחק הקריטי בשבת הבאה נגד וולבס ומתכננים במהלכו לפתוח במחאה – או יותר נכון, לצאת במחאה.

לקראת המחזור ה-25 בשבוע הבא, יונייטד שבמקום החמישי ו-וולבס שבמקום השביעי למעשה נמצאות בשוויון נקודות, כל אחת עם 34, בדיוק כמו טוטנהאם שמפרידה ביניהן, אבל חשיבות המשחק היא גם הסיבה לכך שמנהיגים ביציעי האולד טראפורד בחרו להבהיר את המיאוס במצב אליו נקלע המועדון ובמהלכו הם צפויים לנטוש את האולד טראפורד.

ב-6.2.1958 אירע אסון התרסקות המטוס של מנצ'סטר יונייטד שהמריא ממינכן והמשחק נגד וולבס בשבת, בשל סמיכותו לתאריך, מהווה כמשחק השנתי שיוקדש לזכר הרוגי האסון. זו גם הסיבה שהאוהדים בחרו לפתוח במחאה בדקה ה-58 של המפגש נגד וולבס, כשמטרת אותם אוהדים היא לראות אלפים מיושבי האולד טראפורד קמים ונוטשים את האצטדיון באותה דקה.

המחאה אינה מופנית נגד המאמן אולה גונאר סולשיאר או השחקנים שבשנים האחרונות הישג השיא שלהם היה זכייה בליגה האירופית (וכך גם השיגו את הכרטיס לליגת האלופות), אלא נגד בעלי המועדון – משפחת גלייזר ומי שמנהל בפועל את המועדון, סגן הנשיא אד וודוורד שידוע בעיקר כמי שמנהל את רכש והמדיניות שלו נכשלת שנה אחר שנה.


יושבי האולד טראפורד נוטשים נגד ברנלי הרבה לפני הסיום (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

כבר בהפסד האחרון לברנלי, ניתן היה לראות דקות ארוכות לפני סיום המשחק את היציעים הולכים ומתרוקנים ולמעשה בשריקת הסיום של אותו ערב, מרבית האצטדיון כבר היה ריק – רק רבע מתכולת האצטדיון הייתה מלאה בשנייה שהשופט שרק לסיום. לפני המשחק נגד וולבס, ביום רביעי, עוד מצפה לשדים האדומים משחק גומלין בחצי גמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי אחרי 3:1 במשחק הראשון, בו חטפה יונייטד שלישייה ב-45 הדקות הראשונות.

היחיד שהגיב לאחרונה לכישלון המתמשך היה סולשיאר, אהוב הקהל כשחקן ומי שלעת עתה זוכה לקרדיט גם כשהוא על הקווים: "כשאתה מתחיל תוכנית, אתה נצמד אליה. אין לי שום כוונה לשנות את התוכנית אחרי חצי שנה, 10 חודשים או שנה  – התחלתי משהו ואני לא אעשה אותו בדרך אחרת. אני מאמין בתוכנית ואני מאוד מקווה שהיא מספיק טובה ושנראה בעתיד שהדברים עובדים כמו שרצינו. אנחנו יודעים איך הכדורגל עובד בימינו, אבל כל השיחות שלי עם המועדון חיוביות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי