צפו: שער מאוחר מנע מטוטנהאם ניצחון על סאות'המפטון, צ'לסי בשמינית

יונג-מין סון
יונג-מין סון | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

הספרס הובילו עד הדקה ה-87 משער של סון (58), אבל בופאל כפה גומלין בשלב 32 האחרונות של הגביע האנגלי. הבלוז ניצחו 1:2 את האל. גם שפילד ונוריץ' בשלב הבא, ווסטהאם הודחה במפתיע ע"י ברומיץ'

(גודל טקסט)
 

משחקי שלב 32 האחרונות בגביע האנגלי נמשכים היום (שבת) עם עשרה מפגשים. במשחק המוקדם, לסטר השיגה ניצחון מינימלי על ברנטפורד מליגת המשנה ועלתה לשמינית הגמר. בהמשך, טוטנהאם שמטה הזדמנות להדיח את סאות'המפטון כשספגה שער שוויון מאוחר. ווסטהאם הודחה במפתיע על ידי מוליכת הצ'מפיונשיפ ווסט ברומיץ', נוריץ' עלתה לשלב הבא עם ניצחון על ברנלי וכך עשתה גם שפילד יונייטד, שגברה על מילוול. ובמשחק שנעל את היום צ'לסי ניצחה 1:2 את האל מליגת המשנה.

האל – צ'לסי 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בשנה שעברה צ'לסי הגיעה עד לשמינית ונעצרה לאחר הפסד 2:0 למנצ'סטר יונייטד, הערב היא כבר הבטיחה את העפלה לשלב 16 האחרונות ותקווה להמשיך את המסע בגביע עד לשלב מאוחר יותר. מישי בטשואיי העלה את צ'לסי ליתרון מוקדם כבר בדקה השישית ובדקה ה-64 פיקאיו טומורי הכפיל לאחר בישול של רוס בארקלי. קמיל גרוסיצקי צימק 12 דקות לסיום בכדור חופשי, אך זה היה מאוחר מדי עבור הקבוצה מליגת המשנה.


שער של טומורי הבטיח את ניצחונה של צ'לסי (Clive Mason/Getty Images)
 

 
ברנטפורד – לסטר סיטי 1:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
השועלים קרטעו לאחרונה עם תיקו בגביע הליגה ושני הפסדים בפרמיירליג, אך ביום רביעי האחרון קטעו את הרצף השלישי עם ניצחון מוחץ על ווסטהאם והיום המשיכו במומנטום גם בהרכב משני, כשהאחראי לכך היה קלצ'י איהנאצ'ו, אשר כבש את השער היחיד במשחק בדקה הרביעית. דניס פראט שלח מסירת עומק נפלאה על כמעט חצי מגרש לעברו של המגן הימני ג'יימס ג'סטין, שהעביר את כדור הרוחב לעברו של החלוץ הניגרי וזה המשיך לרשת.

סאות'המפטון – טוטנהאם 1:1
הספרס ממשיכים לקרטע וייאלצו להכריע את המאצ' אפ נגד הקדושים בגומלין. יונג-מין סון העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-58 כשסיים התקפה יפה עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל לפינה הרחוקה. בדקה ה-87, דני אינגס מצא את סופיאן בופאל שהגיח לבד בפתח הרחבה וסידר לו כדור מדויק, שהמרוקאי שלח אל הרשת כדי לקבוע שוויון.

ווסטהאם – ווסט ברומיץ' 1:0
גם העובדה שהמשחק התקיים באצטדיונם הביתי לא עזרה לפטישים להימנע מהדחה בידי מוליכת הצ'מפיונשיפ. קונור טאונסנד הבקיע את שער הניצחון של האורחת תשע דקות משריקת הפתיחה, ובדקה ה-72 נותרו הלונדונים בעשרה שחקנים, לאחר שסמי אג'איי הורחק בכרטיס צהוב שני

אכזבה גדולה לווסטהאם (Catherine Ivill/Getty Images)
אכזבה גדולה לווסטהאם (Catherine Ivill/Getty Images)

ברנלי – נוריץ' 2:1
הקנריות עלו שמינית הגמר עם ניצחון חוץ על נציגת פרמיירליג נוספת. גרנט הנלי כבש את הראשון של האורחת בדקה ה-53 ותוך ארבע דקות בלבד, יוסיפ דרמיץ' הכפיל. אריק פיטרס צימק לזכות ברנלי בדקה ה-72, אבל זה לא הצליח את המארחת מהפסד.

מילוול – שפילד יונייטד 2:0
הלהבים התאוששו מההפסד למנצ'סטר סיטי בליגה וגברו על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ בדרך לשלב הבא. מוחמד בשיץ' (62) ואוליבר נורוורד (84) הבקיעו את השערים של שפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי