רונאלדיניו בהשוואה מפתיעה: "מרטינלי מזכיר את רונאלדו"

גבריאל מרטינלי
גבריאל מרטינלי | Julian Finney/Getty Images

שחקן העבר הברזילאי מצא דמיון בין הכוכב הצעיר של ארסנל לחלוץ האגדי: "אנחנו כברזילאים נרגשים מאוד לגביו ולגבי העתיד של הנבחרת"

(גודל טקסט)

שחקן העבר הברזילאי האגדי, רונאלדיניו, רואה דמיון בין הכוכב הצעיר של ארסנל, גבריאל מרטינלי, לרונאלדו נזאריו וממליץ לכישרון העולה להשתלט על המשחק בסערה בדומה לחברו האגדי לחוד ממונדיאל 2002.

מרטינלי בן ה-18, עשה קפיצה משמעותית בקריירה בקיץ האחרון כשעבר מהקבוצה הקטנה בברזיל, איטורנו לליגה האנגלית. מאז הוא כבש 10 שערים ב-21 הופעות, והוא ללא ספק מנקודות האור הבודדות בעונה הקשה של התותחנים.

רק בשבוע שעבר, החלוץ הצעיר כבש שער נפלא בדרבי של לונדון כשהשתלט על כדור קרן ורץ מגרש שלם כל הדרך לשער והכניע את קפה אריסבלאגה, בדרך לתיקו 2:2 דרמטי בסיום. וע"פ 'רוני', ההשוואות בין מרטינלי הצעיר לנזאריו מתבקשות:

"כברזילאי, אני מאוד נרגש לגבי העתיד של הבחור הצעיר הזה. כישרון זה דבר אחד, אבל ביטחון כזה בגיל 18 זה דבר אחר". רונאלדיניו אמר בריאיון ל'מירור' האנגלי.

"הוא מזכיר לי את רונאלדו בעונה הראשונה שלו באירופה. הוא הבקיע 30 שערים ובכל העולם שאלו: 'מי זה הילד הזה שעושה את הדברים האלה בגיל 18?'. הוא רצה את הכדור, הוא דרס שחקנים בריצה, הוא לא פחד מהגנות ולא מהשחקנים שעמדו נגדו. אני רואה גישה דומה אצל מרטינלי".

"רונאלדו פשוט רצה לקבל את הכדור ולהבקיע שערים. הוא הפך להיות אחד השחקנים הטובים בעולם, זאת צריכה להיות המטרה של מרטינלי". החלוץ הצעיר עדיין לא זומן לסגל נבחרת ברזיל, שעמוסה בחלק הקדמי עם כישרונות כמו גבריאל ז'סוס, רוברטו פירמינו וניימאר. למרות זאת, רונאלדיניו בטוח שהזימון קרוב מתמיד: "הוא מוכן לזה – זימון הבכורה לנבחרת ברזיל קרוב מתמיד לדעתי. אם יש לך את היכולת אתה תקבל הזדמנות, והעולם כבר ראה שלמרטינלי יש כישרון"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי