צפו: אסטון וילה בגמר גביע הליגה אחרי 1:2 דרמטי על לסטר

מאט טארגט חוגג
מאט טארגט חוגג | Catherine Ivill/Getty Images

האריות השיגו ניצחון בדקה ה-93 משער נהדר של טרזגה והעיפו את השועלים. טארגט כבש ראשון (12), איהנאצ'ו השווה זמנית (72). היריבה בגמר: מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

איזו דרמה נהדרת קיבלנו הערב בחצי גמר גביע הליגה האנגלי. אחרי שאסטון וילה ולסטר נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון מבין השניים באצטדיון הקינג פאוור, השתיים נפגשו שוב הערב (שלישי) בווילה פארק למשחק הגומלין, בו האריות השיגו 1:2 דרמטי והעפילו לגמר.

בקרב על התואר מצפה לה התמודדות קשה במיוחד, כאשר היא תפגוש את מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד. ככל הנראה יהיה מדובר בקבוצה של פפ גווארדיולה, שניצחה 1:3 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, ומחר הן ייפגשו למשחק הגומלין באיתיחאד (21:40, ספורט1).

המשחק נפתח טוב יותר עבור וילה, שעלתה ליתרון מהיר כבר אחרי 12 דקות. ג'ק גריליש הנפלא קיבל כדור ברחבה, הסתובב והשאיר את הכדור באומנות למאט טארגט. המגן השמאלי סיים עם בעיטה אדירה אל הרשת של קספר שמייכל וקבע 0:1 למארחת.


שחקני אסטון וילה חוגגים (Shaun Botterill/Getty Images)

השועלים לחצו בכדי להשיג את השוויון אך התקשו לסכן את השער (למעט הזדמנות אחת ממשית של יורי טיילמנס). ג'יימי וארדי נכנס כמחליף בדקה ה-56 ובדקה ה-72 ה-1:1 הגיע. הארווי בארנס פרץ באגף השמאלי והעביר כדור רוחב מצוין, שם חיכה קלצ'י איהנאצ'ו שכבש מקרוב.

ואז הגיע הרגע הגדול של המשחק. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-93, אחמד אלמוחמדי החמליף הגביה כדור אדיר מהאגף הימני אל הרחבה, שם חיכה מחליף אחר – טרזגה. החלוץ בעט נהדר מהאוויר אל הרשת, העלה את קבוצתו לגמר הנכסף והאוהדים המקומיים החלו בחגיגות אדירות ביציעים ולאחר מכן ירדו אל כר הדשא.


אוהדי אסטון וילה חוגגים על כר הדשא (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי