אגוארו וקלופ נבחרו לשחקן ולמאמן החודש ועשו היסטוריה בפרמיירליג

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | פרמיירליג

הארגנטינאי זכה בפרס בפעם השביעית מאז שהצטרף למנצ'סטר סיטי ועבר את ג'רארד והארי קיין בטבלת כל הזמנים. מאמן ליברפול זכה לכבוד בפעם החמישית העונה ושבר את השיא השנתי של גווארדיולה

(גודל טקסט)

אמנם בטבלה נראה שהסיפור די גמור ושום דבר לא יכול לעצור את ליברפול מאליפות ראשונה מזה 30 שנה, אבל היום (שישי) קיבלנו היסטוריה כפולה בפרמיירליג בחולקת פרסי מצטייני החודש.

בתואר שחקן חודש ינואר נבחר סרחיו אגוארו שכבש שישה שערים בשלוש הופעות בלבד ושבר את שיאו של תיירי הנרי בכך שהפך למלך השערים הזר של הקבוצה. זוהי הפעם השביעית בו זכה החלוץ בפרס מאז הצטרף לקבוצה בשנת 2011 ובעקבות כך הפך לשחקן שזכה בתואר בכמות הגדולה ביותר לאחר שחלף על פני הארי קיין וסטיבן ג'רארד.

תואר מאמן החודש מפתיע מעט פחות והוא כמובן הולך למאמו ליברפול יורגן קלופ שבדיוק כמו אגוארו, שבר גם הוא שיא פרמיירליג. זוהי הפעם החמישית העונה בו זוכה השחקן בתואר מאמן החודש ושבר את שיאו של פפ גווארדיולה שזכה ארבע פעמים בפרס בעונת 2017/18. בסך הכל מדובר בפרס השמיני של קלופ מאז הגיע לליברפול בשנת 2015 ובטבלת כל הזמנים נמצא במקום הרביעי כאשר רק דייויד מויס, ארסן ונגר וסר אלכס פרגוסון מופיעים מעליו.

בתואר שער החודש זכה עלירזה ג'האנבחש האירני מברייטון שהכניע את צ'לסי במספרת במסגרת המחזור ה-21.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי