בעונה הבאה ביונייטד? פוצ'טינו: "רוצה לחזור לפרמיירליג"

אולה גונאר סולשיאר, מאוריסיו פוצ'טינו
אולה גונאר סולשיאר, מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

כשלושה חודשים לאחר שפוטר מטוטנהאם, הארגנטיני העניק התייחס לשמועות: "שמעתי את זה, אבל אני והצוות שלי לא מתייחסים". על שנותיו בצפון לונדון: "הגענו להישגים שעבורנו שווים יותר מתארים"

(גודל טקסט)

מזה תקופה ארוכה שבאנגליה טוענים בתוקף שמאוריסיו פוצ'טינו נחשב למועמד מוביל לרשת את אולה גונאר סולשיאר בעונה הבאה. כבר בעונה שעברה, הרבה לפני שפוטר מטוטנהאם בסוף נובמבר האחרון והוחלף בז'וזה מוריניו, נטען שהארגנטיני מאוד רוצה להגיע לתיאטרון החלומות ולהדריך את השדים האדומים, אבל בימים האחרונים נפוצו דיווחים בממלכה על כך שביונייטד מתחילים להשלים עם הרעיון להחליף את סולשיאר בפוצ'טינו.

הבוקר (רביעי) היה זה פוצ'טינו בעצמו שהוסיף שמן למדורה, כאשר העניק ראיון ל"סקיי ספורט" ואמנם לא דיבר על מנצ'סטר יונייטד, אבל הצהיר: "אני מאוד רוצה לחזור לפרמיירליג". המאמן בן ה-47, שנפרד מהתרנגולים לאחר למעלה מחמש שנים, לא ציין שמות של קבוצות ונמנע מלדבר על כאלה שהוא הוזכר כמועמד אליהן, אך אמר באופן נחרץ שיסכים לשוב לליגה הטובה בעולם ולאמן את אחת מיריבותיה של טוטנהאם.

"אם להיות כן, אז אני מאוד אוהב לעבוד בפרמיירליג. אני יודע שזה יהיה קשה, אבל אני מאוד רוצה לחזור וכעת זה הזמן לחכות ולראות מה יהיה בעתיד", אמר פוצ'טינו שנצפה השבוע באצטדיונה של ברנטפורד הלונדונית מליגת המשנה, "כעת זה הזמן שאני מנצל כדי להתאושש, לחשוב קצת ולהתכונן לעבודה הבאה שלי, כי בכדורגל אתה אף פעם לא יודע מה יקרה ואתה תמיד צריך להיות מוכן". 


פוצ'טינו. בעונה הבאה באולד טראפורד? (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

כשנשאל על השמועות רק הסכים לומר: "הייתי לאחרונה בארגנטינה, בקטאר ובספרד. יש לי את חסוס (פרס, עוזר המאמן שלו בטוטנהאם) שעוקב קצת אחרי החדשות, אז אני מודע לשמועות, אבל כל הצוות שלי יודע שאלה שמועות בלבד".

לסיום אמר על שנותיו בצפון לונדון: "אני מאוד גאה במה שהשגתי עם טוטנהאם. היו רגעים מפחידים, כי הרסנו את האצטדיון, עברנו לוומבלי ובנינו מגרש חדש – רק שחקנים יכולים להבין כמה קשה להתמודד עם סיטואציות כאלה. הייתי גם צריך להחדיר פילוסופיה חדשה ורעיונות, אבל אני שמח שהצלחתי לקחת את טוטנהאם לגבהים חדשים. לשחק בליגת האלופות כמעט כל שנה ולסיים מעל ארסנל זו מורשת נהדרת – גם לזכות בתואר זה נהדר, אבל עבורנו אלה הישגים שלא יישכחו וזה יותר מתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי