דיווח: סטרלינג יהיה כשיר לברנבאו, פפ: "בקבוצות אחרות לא הייתי זוכה בכלום"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

בספרד נכתב כי הקשר שנפצע נגד טוטנהאם סובל מבעיית שרירים קלה ויעמוד לרשות הקבוצה בשמינית גמר הצ'מפיונס בעוד שבועיים. המאמן, כשנשאל האם הוא הטוב בעולם: "מעולם לא חשבתי כך, תמיד היו לי שחקנים ענקיים"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

במנצ'סטר סיטי כבר מתחילים לספור את הדקות עד למשחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בעוד שבועיים, למרות שקודם לכן יעמוד בפני האלופה אתגר לא פשוט בדמות משחק חוץ נגד לסטר וכן משחק ההשלמה נגד ווסטהאם. לסיטיזנס הגיעו היום (רביעי) בשורות טובות. הקשר ראחים סטרלינג שנפצע במהלך ההפסד 2:0 לטוטנהאם והביא לדאגה גדולה – צפוי לחזור בזמן להתמודדות.

 
 
כזכור, האנגלי הוחלף בדקה ה-84 בשל כאבים בירך השמאלית והערכות הראשונות דיברו על מספר שבועות מהמגרשים. בספרד דווח ב"אס" כי השחקן נבדק שוב והוא סובל מבעיית שרירים מינימלית, וגם העובדה שהקבוצה איפשרה לו לצאת לחופשה בחו"ל בזמן הפגרה במקום לעבור שיקום, רומזת על כך שיהיה כשיר. גם השחקן עצמו אופטימי. למרות שהוא נמצא בתקופה פחות טובה, מדובר בכובש הבכיר של האלופה העונה חוץ מסרחיו אגווארו. האנגלי כבש 20 שערים וחילק עוד שישה בישולים בזמן שהארגנטינאי כבש 21.
 
 
בינתיים, המאמן פפ גווארדיולה התראיין ל"סקיי ספורטס" ואמר דברים מעניינים. הספרדי, שזכה ב-28 תארים עד היום (יותר מכל מאמן אחר פעיל) נשאל האם הוא המאמן הטוב בעולם ואמנר: "אולי הייתי. מעולם לא הרגשתי המאמן הטוב בעולם. גם לא כשזכיתי בשישה תארים עם ברצלונה באותה עונה. זכיתי כי היו לי שחקנים יוצאי דופן במועדונים גדולים עם מנטאליות מנצחת".
 

פפ המשיך: "יש מאמנים מדהימים אך אין להם את השחקנים האלה שיש לי או שהם לא נמצאים בקבוצות כאלה. תן לי קבוצה שלא דומה בכלל למנצ'סטר סיטי ואני לא אוכל לנצח ולזכות בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי