למפארד: "מרגש אותנו לדעת שזייך ישחק בצ'לסי בעונה הבאה"

חכים זייך
חכים זייך | EMMANUEL DUNAND / Contributor

מנג'ר הבלוז התייחס לראשונה לצירופו של כוכב אייאקס: "שחקן פנטסטי, יוסיף לנו מימד של יצירתיות". האם הוא מתכנן להתחזק בעמדות נוספות: "מחפשים את השחקנים הנכונים"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

במקביל לצירופו המסקרן של חכים זייך מאייאקס, שיצטרף לשורות הבלוז החל מהקיץ הקרוב, צ'לסי שבה משבוע חופש והיא נערכת למשחק הליגה החשוב מול מנצ'סטר יונייטד (שני החל מ-21:40, שידור ישיר בספורט1), אולם במועדון מתעסקים בעיקר ברכש הנוצץ מאמסטרדם.

המנג'ר פרנק למפארד התייחס לראשונה לצירוף זייך: "אני חושב שהוא שחקן פנטסטי. שמתי לב אליו לראשונה במהלך הריצה של אייאקס בליגת האלופות בעונה שעברה. חשבתי שהוא אחד השחקנים הבולטים שלהם, במיוחד במשחקים מול טוטנהאם".

על כך שזייך שיחק העונה מול צ'לסי בליגת האלופות: "התמודדנו מול אייאקס פעמיים בעונה הזו, אז אני יודע עליו הרבה. אני יודע על התכונות שלו. יש לו רגל שמאל נהדרת, הוא משחק בדרך כלל מצד ימין אבל הוא מסוגל לשחק גם מאחורי החלוץ. כשמסתכלים עלינו העונה ועל הצורה בה אנחנו משחקים, כנראה שהיו מספר משחקים בהם היה לנו קשה לפרוץ את הסכר מבחינה התקפית".


נרגש לקראת הגעתו של חכים זייך. פרנק למפארד (Gettyimages)

 

הערך המוסף שזייך יכול להעניק לצ'לסי: "הוא ללא ספק שחקן שאנחנו צריכים, כזה שמסוגל להביא קצת יצירתיות ומשהו שונה עבורנו. הוא מבקיע שערים ויודע גם לבשל. חכים אמנם יצטרף אלינו רק בקיץ, אבל זה בהחלט מרגש אותנו כמועדון ואת האוהדים לדעת שהוא יהיה כאן איתנו בשנה הבאה".

האם צ'לסי מתכננת להחתים שחקנים נוספים: "אני לא יודע. עלינו לדאוג קודם כל לסיים בטופ4, שזו המטרה שלנו וזו הדאגה העיקרית שלי כרגע. במקביל לכך, אנחנו תמיד על המשמרת ועובדים כדי לראות כיצד אנחנו יכולים להתקדם. יכול להיות שיש צורך בחיזוק נוסף בקיץ, אנחנו מנסים לדאוג לכך שנחתים את השחקנים הנכונים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי