שחקן יונייטד סיפר: "קיללתי את זלאטן והוא השתגע, עד שמוריניו הפריד"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Alex Livesey/Getty Images

מרקוס רוחו, המושאל מהשדים לאסטודיאנטס, חשף כי בזמנו נקלע לריב סוער עם השבדי בעיצומו של משחק: "אמרתי לו 'מה אתה רוצה יא אף גדול?' מתתי מפחד, חשבתי שהוא יכסח אותי"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' ידוע כאישיות דומיננטית בכל חדר הלבשה אליו הוא מגיע, וכך היה גם במנצ'סטר יונייטד. אולם למרות שרוב חבריו לקבוצה חששו להתעמת עם השבדי הענק, שחקן אחד שחלק איתו את המדים האדומים שיתף סיפור על היום שבו הוא וזלאטן נקלעו לריב סוער. מדובר במרקוס רוחו, שלא מזמן הושאל מיונייטד לקבוצה בה החל את דרכו בארגנטינה – אסטודיאנטס לה פלאטה.

"הוא היה קשוח מאוד. אני הסתדרתי איתו מצוין כי הכרתי את האופי שלו", סיפר רוחו, "עד שיום אחד, שיחקנו נגד רוסטוב בליגה האירופית וזלאטן תמיד רצה לקבל את כל הכדורים. אז כשהכדור הגיע אליי, מסרתי לפול פוגבה. למה הייתי צריך את זה! הוא התחיל לצעוק אליי, לעשות תנועות עם הידיים, אמר לי הכל מהכל". המגן/בלם, שייצג את ארגנטינה בשני גביעי עולם, סיפר שענה לחלוץ "מה אתה רוצה יא אף גדול? סתום את הפה שלך!" והוסיף כי השניים המשיכו לקלל האחד את השני למשך כל המחצית הראשונה.

"ידעתי שאני צריך להקדים אותו, כי הוא היה הורג אותי", המשיך רוחו, "אז נכנסתי לחדר ההלבשה ואיך שהוא הגיע, קפצתי ואמרתי לו 'אתה, סגור את הפה! אל תצעק עליי יותר!". התחלנו לקלל אחד את השני וכל האנגלים קפאו במקום, כי אף אחד לא היה מדבר אליו. אני מתתי מפחד כי חשבתי לעצמי שהוא יכסח אותי, אבל אם אתייצב מולו, הוא לא יגיד כלום. קיללתי אותו והוא השתגע, עד שמוריניו בא ועצר את שנינו".

השחקן שחזר גם את היום שאחרי אותו משחק, כאשר ישב לארוחת בוקר ומישהו הגיע מאחור ותפס אותו בצוואר. זה היה זלאטן, כמובן: "'אתה בן ז**ה', הוא אמר לי, 'איך אתה מדבר אליי ככה לפני כולם'. נשפכנו מצחוק, האמת שהסתדרנו מאוד טוב אחד עם השני".

מרקוס רוחו. היחיד שהעז להתעמת עם זלאטן (Srdjan Stevanovic/Getty Images)
מרקוס רוחו. היחיד שהעז להתעמת עם זלאטן (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי