סולשיאר: "ראשפורד גמר את העונה ועלול להחמיץ את היורו"

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Alex Livesey/Getty Images

מכה קשה למנצ'סטר יונייטד, שאיבדה את הכוכב שלה ככל הנראה עד לסיום העונה. גם מאמן נבחרת אנגליה סאות'גייט סובל מכאב ראש, שכן כזכור גם קיין פצוע ונמצא בספק

(גודל טקסט)

מכה קשה למנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה. מרכוס רשפורד הפצוע, שהיה אמור להיעדר עד לחודש אפריל פחות או יותר בעקבות שבר מאמץ בגבו, סובל מפציעה יותר חמורה ממה שחשבו תחילה, ככל הנראה סיים את העונה ועלול להחמיץ את היורו שיתקיים בקיץ. 

מאמנה של השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר, הוא זה שאישר את המידע. "אני מקווה שהוא יחזור לשחק העונה. זה לוקח זמן, אני לא רופא ואני לא יודע מתי זה יקרה בדיוק. קיוויתי שהוא יתאושש מהר יותר. יש לו ללא ספק עוד כמה חודשי היעדרות. אם הוא לא יהיה כשיר במאה אחוז הוא לא ישחק ביורו", אמר הנורבגי.

אלו חדשות רעות כמובן כמובן גם עבור מאמן נבחרת שלושת האריות, גארת' סאות'גייט, שגם ככה לחוץ מאוד בעקבות הפציעה של הקפטן שלו, הארי קיין. חלוץ טוטנהאם, שסובל אף הוא מפציעה לא פשוטה, על פי ההערכות יהיה כשיר לטורניר, אך אין לדעת איך הוא יגיע אליו אחרי ההיעדרות הארוכה, אם בכלל יהיה כשיר, וכעת אנגליה עומדת בפני אפשרות להופיע לאליפות אירופה ללא שני החלוצים הבכירים שלה.

סאות'גייט עם ראשפורד (NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי