דיווח: הנהלת ארסנל הבטיחה לארטטה השקעה כספית רחבה בקיץ

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Richard Heathcote/Getty Images

רגע לפני הקרב מול אברטון (ראשון, 18:20, ספורט1), המאמן הספרדי סימן את מטרות הרכש שלו לעונה הבאה וזכה למחמאות משחקן היריבה. יונייטד תארח את ווטפורד, דיוגו ז'וטה מועמד

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 של הפרמיירליג יימשך גם מחר (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים במיוחד. במוקד ניצב הקרב בין ארסנל לאברטון, ובנוסף, מנצ'סטר יונייטד תארח את ווטפורד. כמו כן, וולבס תפגוש את נוריץ'.

ארסנל – אברטון (18:20, ספורט1)
אפשר להגיד שהתותחנים נמצאים בתקופה טובה. הם לא מבריקים, אבל ללא ספק קיים שיפור מאז שמיקל ארטטה נכנס לתפקיד המאמן. את המשחק האחרון בליגה הם סיימו ב-0:4 גדול על ניוקאסל וביום חמישי האחרון השיגו 0:1 קטן על אולימפיאקוס בחוץ במסגרת הליגה האירופית. בטבלת הליגה הקבוצה נמצאת במקום העשירי עם 34 נקודות והפנים קדימה, שכן גם המקום החמישי עשוי להעניק מקום לליגת האלופות בסיום העונה בעקבות העונש שספגה מנצ'סטר סיטי.

על פי דיווחים באנגליה, בארסנל כבר מתכננים את העונה הבאה וההנהלה הבטיחה למאמן הספרדי הצעיר שתספק לו משאבים כספיים רבים בקיץ. ארטטה עצמו כבר סימן את שני יעדי הרכש המרכזיים שלו – הבלם דאיו אופמקאנו מלייפציג והקשר קרלוס סולר מוולנסיה. מי שצפוי לעזוב הוא פייר אמריק אובמיאנג.

בגזרה המקצועית, סוקרטיס צפוי להחמיץ את המשחק אחרי שנפצע מול אולימפיאקוס, ושקודראן מוסטאפי יעלה לצד דויד לואיז במרכז ההגנה. בחלק הקדמי המאמן צפוי לפתוח עם כל 'התותחים' שלו – ניקולא פפה, מסוט אוזיל, אובמיאנג ואלכסדר לקאזט.


אופמקאנו. תותחן לעתיד? (Matthias Kern/Bongarts/Getty Images)

ומה עם אברטון? גם הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מגיעה בפורמה מצוינת להתמודדות כשניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה. כעת הוא ממוקמת תשיעית, מקום אחד מעל ארסנל, עם 36 נקודות. 

מי שנמצא בספק אצל הטופיס לקראת המפגש מול האקסית הוא תיאו וולקוט, בעוד אלכס איוובי כן ישחק נגד קבוצתו לשעבר. בחוד צפויים לשתף פעולה ריצ'ארליסון הנהדר יחד עם דומיניק קלברט לווין, כאשר גיליפ סיגורדסון ומורגן שניידרלין ישחקו בקישור. 

בינתיים, קשרה של אברטון, פביאן דלף, שיבח את מאמן ארסנל, ארטטה. כזכור, הספרדי שימש כעוזרו של פפ גווארדיולה בסיטי לפני שהגיע לאמן בצפון לונדון ואימן את דלף, שאמר: "הוא הסיבה שנשארתי בזמנו בקבוצה. אני חייב לו הרבה, הוא היה מדהים עבורי. הוא איש ישר וידעתי כשהוא יהיה מאמן ראשי ביום מן הימים. כשרציתי לעזוב הוא אמר לי שאני מסוגל להישאר והקשבתי לו, וכל מה שהוא אמר לי שיקרה התגשם".


דלף (Richard Heathcote/Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד – ווטפורד (15:50, ספורט1)
השדים האדומים השיגו במחזור הליגה האחרון ניצחון 0:2 מרשים מול צ'לסי, אך סיימו ביום חמישי ב1:1 מאכזב מול קלאב ברוז' בבלגיה במסגרת הליגה האירופית. צמד המשחקים האחרונים פשוט מזכיר את כל העונה של הקבוצה – לפעמים ניצחונות גדולים ולפעמים אכזבות בלתי ניתנות להסברה. 

הקבוצה נמצאת ערב המחזור במקום השביעי בטבלה והיא תפגוש את הצהובים-ירוקים, שסוחבים את כל הליגה על הגב ונמצאים במקום האחרון. על הנייר יונייטד אמורה לרשום ניצחון קל ולהמשיך לטפס לעבר מקום שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה, אך עם חוסר היציבות של הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר העונה – לא היינו מהמרים על זה.

המאמן הנורבגי, שבישר השבוע לעולם שמרכוס ראשפורד ככל הנראה סיים את העונה ואף נמצא בספק ליורו בקיץ, צפוי לעלות עם מייסון גרינווד בהתקפה לצד אנתוני מרסיאל. ברונו פרננדש ימשיך בקישור וישחק לצד פרד ונמניה מאטיץ', כשאריק באיי ימשיך במרכז ההגנה. הבלם רשם קאמבק אחרי עשרה חודשים מול צ'לסי במחזור הקודם והיה נהדר.

בינתיים, בממלכה דווח שסולשיאר מעוניין מאוד להחתים בעונה הבאה את חלוצה של וולבס, דיוגו ז'וטה. הפורטוגלי בן ה-23 מציג העונה יכולת מרשימה במדי הזאבים, אך עם זאת – מטרת הרכש העיקרית בקיץ תהיה ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד, בו מתעניינות כל הגדולות של הליגה.


ז'וטה (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי