למפארד על קפה: "אף אחד לא יכול להיות רגוע לגבי עתידו"

פרנק למפארד, קפה אריסבלאגה
פרנק למפארד, קפה אריסבלאגה | Clive Rose/Getty Images

רגע לפני ליברפול בשמינית גמר הגביע (שלישי, 21:35, ספורט2), מאמן צ'לסי רמז שהשוער היקר בהיסטוריה לא ימשיך בקיץ והודה: "אני לא מספיק סבלני". אברהם, קאנטה ופוליסיק ימשיכו להיעדר

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי ידעה שחודש פברואר יהיה גורלי מאוד לקראת החלק הסופי של העונה וחיכו לה בו הרבה משחקים קשים במיוחד, ודבר אחד בטוח – אי אפשר להגדיר את החודש החולף כמוצלח. בליגה היא סיימה בתיקו עם לסטר ובורנמות' (בשבת האחרונה) ונכנעה למנצ'סטר יונייטד, ובשמינית גמר ליגת האלופות היא הובסה 3:0 מול באיירן מינכן. בתווך היא רשמה את הניצחון היחיד שלה החודש מול טוטנהאם במסגרת הפרמיירליג. 

גם משחקי חודש מרץ מזמנים לקבוצה של פרנק למפארד מפגשים קשים במיוחד והיא תהיה חייבת לייצר יותר יציבות בכדי לשמור על המקום השלישי בטבלה. היא תפגוש בליגה את אברטון, אסטון וילה והאלופה המכהנת מנצ'סטר סיטי, ומחכה לה גם באיירן כמובן למשחק הגומלין בצ'מפיונס. אך המשחק שיפתח את החודש החדש יהיה אולי הקשה מכולם ועל התואר היחיד שצ'לסי עדיין מתחרה עליו: מחר (שלישי) בסטמפורד ברידג' מול ליברפול במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי (21:35, ספורט2).

למפארד דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת הקרב מול הקבוצה של יורגן קלופ ואמר: "אנחנו רוצים לצאת מנצחים מהמשחק הזה. זו ליברפול שעומדת מולנו, אנחנו והאוהדים שלנו ננסה להכניע את הקבוצה הכי טובה באנגליה. זה לא אומר שלא אעשה כמה שינויים בהרכב, כי יכול להיות שלרעננות תהיה השפעה. אתייחס למשחק הזה כמו כל משחק פרמיירליג".


למפארד (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

המאמן אישר כי מכת ההיעדרויות תמשיך: "אנדראס כריסטנסן כנראה לא יוכל לשחק מחר. רובן לופטוס צ'יק חוזר לעניינים וישחק הערב עם קבוצת המילואים, אבל חוץ מזה לא יהיו חזרות. תמי אברהם, אנגולו קאנטה, כריסטיאן פוליסיק וקאלום האדסון-אודוי ימשיכו להיעדר. כולם נואשים לחזור, אבל קשה כרגע להגיד את הזמן המדויק שזה יקרה".

"נראה מחר קבוצה שנותנת הכל כדי לעלות לסיבוב הבא על חשבון קבוצה חזקה", הצהיר למפארד. "נצטרך לשחק עם הרבה רוח ונשמה. אנחנו מצפים לשחק מול ההרכב הכי חזק של ליברפול. היא הצליחה בגדול בשנה האחרונה, והתבוסה שלהם מול ווטפורד ביום שבת לא תקל עלינו. הייתה להם עונה מדהימה".

המאמן אף נשאל האם העבודה שלו בצ'לסי יותר קשה ממה שציפה: "ממש לא, ידעתי למה אני נכנס. הייתה לי עונה קשה מאוד כשאימנתי את דרבי קאונטי בעונה הקודמת. זו העבודה וזה אופי התפקיד. אני צריך להיות סבלני, אבל בתחושה שלי אני לא מספיק סבלני. חשוב להיות ריאלי, סבלנות היא שם המשחק".


על קפה אריסבלאגה המאכזב, שהודח לאחרונה מתפקיד השוער הראשון לטובת ווילי קבאז'רו:
"הוא יהיה בסגל מחר. הוא מקצוען והוא מתאמן טוב. אף אחד לא יכול להיות רגוע לגבי עתידו, אך יחד עם זאת עדיין לא קיבלנו החלטות".


תמי אברהם. ימשיך להיעדר (Marc Atkins/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי