קיין: "מאמין שאשחק ביורו", דיווח: החלוץ יעזוב את טוטנהאם בקיץ

הארי קיין
הארי קיין | Catherine Ivill/Getty Images

"טלגרף": החלוץ המתאושש מפציעה והבטיח לחזור באפריל, שוקל את עתידו בשל הקושי הצפוי להגיע לצ'מפיונס, שיפגע קשות באפשרות לשפץ את הסגל. ריאל, סיטי ופ.ס.ז' כבר עוקבות. המחיר: 150 מיליון ליש"ט

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

שנה לאחר שעשתה היסטוריה והעפילה לגמר ליגת האלופות בו הפסידה לליברפול 2:0, טוטנהאם חווה עונה קשה מאוד. המאמן האהוב מאוריסיו פוצ'טינו פוטר, כריסטיאן אריקסן שהתעקש לעזוב – עבר לארץ המגף בינואר וגם הגעתו של ז'וזה מוריניו לא עזרה מספיק, כשהספרס קרובים להדחה מליגת האלופות. לפי דיווחים באנגליה, הספרס יצטרכו להתמודד עם בעייה חדשה לקראת הקיץ: עתידו של הארי קיין.

 
לפי "טלגרף", הסקורר המוביל של המועדון שצפוי לחזור מפציעה בחודש הבא (נפצע בתחילת ינואר ולא שיחק מאז), לא בטוח בהמשכיותו במועדון. קיין כבר הבהיר שהוא אוהב את הקבוצה אך חושש שלא יוכל לזכות בתארים במדי טוטנהאם והוא חושב שהסגל הנוכחי לא מספיק טוב. נכתב כי הוא פתח את העונה מתוסכל מאוד לאחר ההפסד בליגת האלופות וההתחושה לא השתפרה.
 
 
כרגע טוטנהאם מדורגת רק במקום השביעי ורחוקה חמש נקודות מליגת האלופות ואם לא תעפיל למפעל זה יפגע משמעותית בהכנסותיה לעונה הבאה ויקשה עליה להעמיד קבוצה תחרותית. לפי ההערכות, במקרה כזה מוריניו ייקבל 50-60 מיליון ליש"ט בלבד לרכש.


קיין עם מוריניו. המאמן יצליח לשכנעו להישאר? (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)
 

 
כמובן שהיו"ר דניאל לוי והמאמן יעשו הכל כדי לשמור על קיין שכבש 181 שערים ב-278 הופעות במועדון, אך החלוץ האנגלי מרגיש שבגיל 27 (יחגוג את יום הולדתו בחודש יולי) זה הזמן לחפש אווירה חדשה. ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי (אולי כיורשו של סרחיו אגוארו) ופריז סן ז'רמן הוזכרו כמעוניינות, ותג המחיר עשוי להיות 150 מיליון ליש"ט. כך או כך, אין ספק שצפוי קיץ מעניין. או קשה, תלוי את מי שואלים.
 
 

קיין עצמו התייחס בינתיים לתאריך חזרתו למגרשים כשאמר לתקשורת האנגלית: "בראש שלי אני בהחלט אגיע ליורו. אלא אם כן יקרה משהו מאוד דרסטי – אני אהיה שם. עדיין לא חזרתי להתאמן עם הקבוצה אבל אני עובד קשה בחדר כושר ומתחזק. נדבר עוד כמה שבועות. אני לא רוצה לחזות מתי זה יקרה, אבל אני מקווה שזה יקרה בין תחילת אפריל לאמצע החודש הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי