איגהלו: "לא אכפת לי מה אומרים עליי". מגווייר בספק לדרבי

אולה גונאר סולשיאר, אודיון איגהלו
אולה גונאר סולשיאר, אודיון איגהלו | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הניגרי כבש צמד ב-0:3 על דרבי קאונטי בדרך לרבע גמר הגביע וענה לביקורות: "אני ממשיך בדרך שלי". סולשיאר חשף שהבלם בספק למנצ'סטר סיטי והחמיא לוויין רוני: "כולם אוהבים ומעריכים אותו"

(גודל טקסט)

כבר כשהגרילו את שמינית גמר הגביע האנגלי, אולי המשחק שהכי ציפו לו בממלכה היה בין דרבי קאונטי מליגת המשנה למנצ'סטר יונייטד. הסיבה, כמובן, היא המפגש בין וויין, מלך השערים בכל הזמנים של השדים האדומים, שבתור שחקן ואיש צוות מקצועי אירח את חבריו לשעבר. המשחק היה מאוד אמוציונלי עבור רוני וגם אוהדים רבים התרגשו לראות את הקפטן לשעבר, אבל על כר הדשא זה הסתיים ב-0:3 מוחץ לחבורה של אולה גונאר סולשיאר.

ביום ראשון תארח מנצ'סטר יונייטד את הדרבי הגדול נגד מנצ'סטר סיטי (18:15, ישיר בספורט1) והיא תגיע אליו אחרי תשעה משחקים רצופים ללא הפסד, במהלכם שמרה שבע פעמים על רשת נקייה וכבשה 21 שערים. אתמול, גם ללא מספר שחקנים שזכו למנוחה, בהחלט ניתן היה להתרשם מהתלכיד שבונה המנג'ר שבסיום אמר: "כשמנצחים 0:3 זה גורם למחשבה שזה היה ניצחון נוח וקל, אבל זה ממש לא ככה. היו רגעים מפחידים במהלך המשחק, אבל אני חושב ששיחקנו טוב ואני מאוד מרוצה מהשערים שכבשנו.

"נכנסנו למומנטום, אנחנו מגנים היטב, שומרים על שערים נקיים וגם בשני המשחקים מתוך תשעת האחרונים שכן ספגנו, אלה שערים שלא היינו צריכים לספוג", המשיך סולשיאר, "יש לי שחקנים טובים והם בכושר טוב. במשחק חוץ אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה, גם אם אתה הפייבוריט, ויש לנו דרבי נגד מנצ'סטר סיטי כבר ביום ראשון וזה יכול היה להשפיע, אבל השחקנים הגיעו בגישה הנכונה וניצחו".

על וויין רוני אמר סולשיאר: "כולם אוהבים אותו, גם האוהדים שלנו תמכו בו כי הם מעריכים את כל מה שהוא עשה. הוא שיחק מצוין והראה אמון קלאס".

מה שבכל זאת העיב על שמחת הניצחון וגורם לחשש ביונייטד היא פציעתו של הבלם הארי מגווייר, שעל פי דיווחים כך לא תוכנן לשחק כדי לנוח לקראת הדרבי, אבל אתמול באימון המסכם למפגש  נפצע והוא עלול להיעדר גם ביום ראשון: "הוא סובב את הקרסול ואני מאוד מקווה שהוא ישחק בדרבי. אני חושב שהוא יהיה בסדר".

ומן העבר השני, אודיון איגהלו, שהגיע בינואר משנגחאי, שוב מצא את הרשת במשחק בו התאפשר לאנתוני מרסיאל לנוח (הוא עלה מהספסל רק לקראת הסיום) והניגרי, שלא פעם סיפר שיונייטד היא קבוצתו האהודה מילדות, ענה לביקורות אחרי הצמד: "אני מאוד שמח להיות כאן, יש כאן חבר'ה נהדרים ומנג'ר מצוין, אני שמח ואנחנו עובדים מאוד קשה כדי להצליח. עליי להמשיך בדרך שלי ולא אכפת לי מה אף אחד אחר אומר".


רוני ופרננדש, אתמול (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי