צפו בתקציר: יונייטד גברה 0:2 על סיטי בדרבי של מנצ'סטר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Michael Regan/Getty Images

העונה הרעה של גווארדיולה ממשיכה עם הפסד שביעי בליגה, ושלישי העונה ליריבה העירונית. אדרסון הציג מופע אימים בשער. גולים מבריקים של מרסיאל (30) ומקטומיניי (96) הכריעו

(גודל טקסט)

בפעם השלישית העונה, מנצ'סטר אדומה. אנגליה כולה התכנסה הערב (ראשון) לכבוד הדרבי הלוהט של העיר מנצ'סטר, בו יונייטד גברה 0:2 על סיטי, בכך רשמה ניצחון שלישי העונה בכל המסגרות על היריבה העירונית המושבעת. האלופה המשיכה את העונה הרעה שעוברת עליה עם הפסד שביעי במסגרת הליגה, כשמה שבלט מעל הכל הייתה היכולת הרעה של אדרסון בשער, לו היה חלק גדול בשני השערים שכבשו אנתוני מרסיאל (30) וסקוט מקטומיניי (96).

עוד לפני שריקת הפתיחה, ניתן היה לראות חסרון גדול מאוד בהרכב של פפ גווארדיולה, שנאלץ להסתדר ללא קווין דה בריינה הפצוע, שנותר גם מחוץ לסגל. פיל פודן הצעיר קיבל את הקרדיט בקישור, וסרחיו אגוארו פתח בחוד. מנגד, הארי מגווייר עבר את מבחן הכשירות ופתח עם סרט הקפטן של האדומים, ומרסיאל פתח לצד דניאל ג'יימס בחלק ההתקפי, כשמתחתיהם הוצב ברונו פרננדש הנהדר.

פתיחת המשחק לא סימנה טוב עבור יונייטד, שלא הצליחה בכלל לייצר מצבים מסוכנים בעשר הדקות הראשונות, ורק הגיעה לאזור הרחבה של סיטי בחצי השעה הראשונה. ולמרות זאת, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שניצחה בסיבוב הקודם באתיחאד, מצאה את הרשת בדיוק בדקה ה-30 כאשר פרננדש הראה שוב כמה תחכום יש במשחק שלו – הפורטוגלי ניגש לכדור חופשי, הקפיץ מעל החומה לעברו של מרסיאל, שמשם המשיך מהאוויר, אדרסון הגיב לא טוב והוציא את הכדור מהרשת.


גווארדיולה. העונה הרעה ביותר שלו באנגליה (Laurence Griffiths/Getty Images)

בפתיחת המחצית השנייה סיטי כבשה שער שוויון מרגליו של אגוארו, אך שופטי הווידאו זיהו נבדל גבולי מאוד של הארגנטינאי במהלך ופסלו את השער. הסיטיזנס המשיכו להילחם כמה שיותר כדי לאזן את התוצאה, אך זה לא היה היום שלהם, ובמיוחד לא של השוער הברזילאי, שאפשר למקטומיניי לכבוש בדקה ה-96 אחרי טעות טראגית ולמעשה חתם את הניצחון האדום.


מקטומיניי חוגג בסיום. יונייטד השלימה ניצחון שלישי העונה בדרבי (Laurence Griffiths/Getty Images)

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, נמניה מאטיץ', פרד, ברנדון וויליאמס (אריק באיי, 78), ברונו פרננדש (אודיון איגהלו, 88), דניאל ג'יימס, אנתוני מרסיאל (סקוט מקטומיניי, 78).

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, אולכסנדר זינצ'נקו (בנז'מין מנדי, 77), ניקולאס אוטמנדי, פרננדיניו, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, ברנרדו סילבה (ריאד מאחרז, 59), אילקאי גונדואן, פיל פודן, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס, 59).

מהלך המשחק
כיאה להרבה משחקים העונה, מנצ'סטר סיטי הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר בפתיחת המשחק, כאש יונייטד התקשתה לייצר התקפות מסודרות בעשר הדקות הראשונות. בדקה ה-10 סיטי התקרבה לעבר השער כאשר סטרלינג השתלט על כדור בתוך הרחבה וניסה לסובב לשער של דה חאה, אך השוער הספרדי סיפק הדיפה נהדרת. בדקה ה-16 הצליחה יונייטד לראשונה לסכן את השער, כשפרננדש שלח כדור טוב לג'יימס, אך הוולשי בעט לא טוב ונעצר אצל אדרסון.


פרננדש. פתח את המשחק טוב (Michael Regan/Getty Images)

בדקה ה-27 יונייטד הייתה יכולה להפתיע את כולם כאשר מרסיאל פרץ נהדר לתוך הרחבה, אך הצרפתי בחר לבעוט מבלי להסתכל קודם על השער ופספס מצב גדול, כשפרננדש היה במצב הרבה יותר מול השער. בדקה ה-30 יונייטד מצאה הצליחה להפתיע את כולם כשפרננדש ביצע תרגיל מבריק בכדור חופשי ובישל למרסיאל שער מהאוויר. סיטי ניסתה לצאת כמה שיותר קדימה לאחר השער שספגה, אך ההגנה באדום התמודדה נהדר עם כל התקפה והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1 ליונייטד.


תרגיל מבריק וחגיגות גדולות על כר הדשא של שחקני יונייטד (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)


גווארדיולה לא מאמין (Michael Regan/Getty Images)

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב מהיר של קודמתה, כאשר כבר בפתיחה אגוארו מצא את הרשת של דה חאה, אך שופטי הווידאו התערבו ופסלו את השוויון בשל נבדל. מיד לאחר מכן אדרסון טעה בגדול וכמעט אפשר למרסיאל להשלים צמד. בדקה ה-56 פודן ניסה לכבוש ממרחק עם בעיטה טובה אך נהדף. בדקה ה-61 אוטמנדי נגח כדור מסוכן מאוד ליד השער של יונייטד, ושתי דקות לאחר מכן פודן איים פעם נוספת ופספס את המסגרת.


אגוארו. שער שלו נפסל בפתיחת המחצית השנייה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)


דה חאה. הצלה נהדרת של הספרדי (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)



בדקה ה-75 סיטי רשמה איום כפול והייתה קרובה מאוד לשוויון, כשתחילה סטרלינג לא הצליח להגיע לכדור רוחב טוב של מאחרז. מיד לאחר מכן ז'סוס המחליף רקד ברחבה וניסה להפתיע את דה חאה אבל נעצר. בדקה ה-96 אדרסון הוסיף טעות נוספת במשחק וקריטית מאוד, כשהפעם השוער הברזילאי ניסה להוציא כדור מהיר, אך במקום זאת מסר למקטומיניי המחליף, שבעט בנגיחה אחת ישירות לרשת. 0:2 למנצ'סטר יונייטד בסיום.




שער נהדר של הסקוטי, שחגג עם כל הלב בסיום (Laurence Griffiths/Getty Images)


סטרלינג מאוכזב בסיום (Michael Regan/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי